Leadtam egy cipőt szavatossági kifogással február ötödikén az egyik nagy plázás cipőboltban. A kifogás rendezésére 15 munkanap + 4 napot írtak a munkalapra. Holnap mehetek verni az asztalt, hogy adják vissza a pénzem?
Figyelt kérdés
A D.......N azóta egyáltalán nem keresett, a 15 munkanap + 4 nap szállítási idő letelt.márc. 1. 23:00
1/5 anonim válasza:
Nyugi, majd kapsz egy szakértői véleményt, hogy nem rendeltetés szerű használat miatt ment tönkre a cipő.
Aztán vééége. 🙂
2/5 A kérdező kommentje:
Itt az a kérdés, hogy ha ma bemegyek, és nincs sem papír, sem cipő, de már lejárt a határidejük, akkor mi van?
Pedig február 5. már régen volt...
márc. 2. 08:17
3/5 anonim válasza:
Semmi.
Nincs határidő. A törvényben az van, hogy törekedni kell a gyors kárrendezésre. Nincsenek megszabva határidők, amik jogvesztő, vagy keletkeztető határidővel bírnának.
4/5 A kérdező kommentje:
Felvetődött bennem még egy kérdés: Ha megjön a cipő, és elégedetlen vagyok az eljárással, megtehetem azt, hogy nem veszem át?
Úgy gondolom, hogy ha átveszem, és aláírom, hogy átvettem, azzal elismerem, hogy részemről renden volt az ügyintézés.
márc. 2. 08:48
5/5 anonim válasza:
Fordulj a Fogyasztóvédelemhez, hiszen azért vannak fenntartva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!