Mi van olyankor, ha a fuvarcég többet számlázott ki, annál mint amit telefonon megegyeztünk?
Elszállítattam egy nagyterjedelmű dolgot futárcéggel, mert a posta nem vitte el.
Elötte telefonon felhívtam őke, megérdeklődte a méretei alapján a szállításui díjjat. Ezt az összeget a megrendelő átutalta nekem. Jött a futár elvitte a holmit, ekkor csak számlát kaptam, összegről nem volt szó.
1 hét múlva jött a számla duplaannyi összegról, amennyit az asszisztenskiszasszony mondott. Na, most ilyenkor mi van?
Így többe került a hús, mint a leves...
Ön mit tenne?
Igazi ,car helyzet.
Valakinek be kell nyelni a különbséget , de mivel még Te vagy birtokon belül (még nálad van a fuvardíj) egy kicsit talán a Te poziciód a jobb. De ez nem biztos.
Felhívtam őket. Képtelenség, hogy 32 kg lett volna a csomag, mivel 2x5kg=10kg volt + csomagolás, ami nem létezik, hogy 22kg lett volna!!!
Azt mondta a nő, küldjem vissza a levelet, mint súlyreklamáció (gondolom gyakori) és elbírálják.Lehet, hogy jóváírják. Remélem.
Az a szomorú, hogy ők unfair módon eldöntötték, hogy a a csomagom 32 kg.
Nem tudtam mit tenni, ki kellett fizetnem a behajtócégnek az összeget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!