Másnak is számlázott már túl a Pannon?
Kérjél az ügyfélszolgálaton számla részletezést. A számládat egy összeg helyett, több kisebbe fizetheted be.
És ha már többször előfordult ilyet kérhetsz hívás részletezést is, ami a küldött smsket, wapforgalmat, sms forgalmat stb figyeli. Ez 800 Ft/hó, de megéri ha nem hiszel nekik.
Nekem még nem volt velük problémám ilyen téren, volt hogy sokaltam a számlát, de rájöttem hogy tényleg megvoltak a hívások, csak fel sem tűnt.
Apunak volt problémájuk velük. Ő nagyon keveset telefonál így azért nem olyan könnyű átverni, még is meg tették.
FElhívtam őket, kértem részletes számlát. HÁt persze, hogy az utolső két szám a telefonszámoknál ki van csillagozva, így még felhívni sem tudod, hogy bocsi ismerlek téged? Mert ha nem akkor legalább te tudok, hogy őt biztos, hogy nem hívtad.
Na utána hogy kijött a részletes számla írtam nekik levelet, hogy vizsgálják meg, hogy jogosan számláztak-e mert édesapám nem tartja jogosnak, ő állítja, hogy nem hívta ezeket a számokat. Még megfenyegettem őket a Hírközlési Jogok Hatóságával, stb.
MOst jött a válasz, hogy ők nem számláztak túl, és ennyi.
Lehet, hogy tényleg csal a Telenor?
Eddig nem is rágódtam rajtuk, mert ők úgy is jobban tudják, mint Én. Nem tartottam fejben, hogy hány percet beszéltem. Úgyis mindig megtudják magyarázni!
Nem rég váltottam Hívás alapú csomagra, de az előző számlám helyes volt.
1. voltam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!