Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Másnak is számlázott már túl...

Másnak is számlázott már túl a Pannon?

Figyelt kérdés
Nagyon ki vagyok akadva! Volt 4 előfizetésünk, kettőt lemondtam, mert visszaadták a "haverok", nem volt már rá hűség. Az én telefonomat levetettem 8000 ft-os ef.-re, a páromé 12000-ren volt. Beszédben SOHA nem beszéljük túl az ef. díjat és SMS-t is max 5000-ért küldünk összesen. Mégis a telefonban azt mondta az ügyintéző, hogy 49000 a számlánk!!! Hogy a fenébe lehet ez? Nagyon el vagyok keseredve, mert már többször lett ilyen magas a számlánk érthetetlen okokból (eddig mindig megmagyarázták vhogy, de nekem sántít) és konkrétan ha ezt most befizetjük, nem jut pénz kajára! Létezik, hogy ez túlszámlázás lehet? Lehúznak? Nagyon el vagyok kenődve!
2010. jún. 10. 06:30
 1/6 anonim ***** válasza:

Kérjél az ügyfélszolgálaton számla részletezést. A számládat egy összeg helyett, több kisebbe fizetheted be.

És ha már többször előfordult ilyet kérhetsz hívás részletezést is, ami a küldött smsket, wapforgalmat, sms forgalmat stb figyeli. Ez 800 Ft/hó, de megéri ha nem hiszel nekik.

Nekem még nem volt velük problémám ilyen téren, volt hogy sokaltam a számlát, de rájöttem hogy tényleg megvoltak a hívások, csak fel sem tűnt.

2010. jún. 10. 06:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Apunak volt problémájuk velük. Ő nagyon keveset telefonál így azért nem olyan könnyű átverni, még is meg tették.

FElhívtam őket, kértem részletes számlát. HÁt persze, hogy az utolső két szám a telefonszámoknál ki van csillagozva, így még felhívni sem tudod, hogy bocsi ismerlek téged? Mert ha nem akkor legalább te tudok, hogy őt biztos, hogy nem hívtad.

Na utána hogy kijött a részletes számla írtam nekik levelet, hogy vizsgálják meg, hogy jogosan számláztak-e mert édesapám nem tartja jogosnak, ő állítja, hogy nem hívta ezeket a számokat. Még megfenyegettem őket a Hírközlési Jogok Hatóságával, stb.

MOst jött a válasz, hogy ők nem számláztak túl, és ennyi.

2010. jún. 10. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Egy ismerősöm azt csinálta, hogy igaz, hogy nagyon időigényes munka, de felírta mindig, hogy kinek telefonált, hány percet, mikor kezdte a hívást mikor fejezte be. Ezt megcsinálta egy hónapig és összehasonlította a részletes számlával, és valami 10 ezernél többet csaltak. Kiderült, hogy nem is hívta azt a számot, vagy kevesebb ideig beszélt vele, stb.
2010. jún. 10. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
7:47! És mi lett a vége a történetnek? Lett igazság? Ezt én is meg fogom csinálni szerintem.
2010. jún. 10. 07:54
 5/6 anonim ***** válasza:

Lehet, hogy tényleg csal a Telenor?

Eddig nem is rágódtam rajtuk, mert ők úgy is jobban tudják, mint Én. Nem tartottam fejben, hogy hány percet beszéltem. Úgyis mindig megtudják magyarázni!

Nem rég váltottam Hívás alapú csomagra, de az előző számlám helyes volt.


1. voltam

2010. jún. 10. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Hú, képzeljétek, ma megnyugodtam, alig vártam, hogy hozza a postás a számlát, kibontottam és "csak" 33000!!! Nem tudom, mioért mondott 49000-ret az ügyintéző, egész éjjel alig aludtam miatta... Úgyhogy nincsen csalás. :)
2010. jún. 10. 17:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!