Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Packeta Z-box vélemény?

Packeta Z-box vélemény?

Figyelt kérdés
És az applikácót mennyire sikerült aktiválni?

2023. szept. 26. 21:46
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Letöltöttem az appot, mert ugye enélkül nem tudod kinyitni az automatát. Első megakadás hogy ki kell választanod a tartózkodási helyet. Magyarország ikon alatt semmit nem csinál, utána kipróbáltam a cseh ikont hátha. Na itt már be tudtam állítani +36 telefonszámot. És utána jött a reCAPTCHA akadálypálya. Nem tudott csatlakozni a fucken app a chapta szerverhez és itt megakadt a regisztrációm. Csomag maradt az automatában és elb@sztam kb 1 órát mire odamentem az automatához, és az autóban játszottam az applikációval. Visszajelzések alapján, ha valaki túljutna reCAPTCHA akadályon, után a jön a visszaigazoló SMS soha nem érkezik meg akadály. Szóval, aki kitalálta hogy egy automatából kizárólag egy használhatatlan mobil appal lehet átvenni a csomagot az nem a legélesebb kés a fiókban.
2023. szept. 26. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Hasonló tapasztalat, én sem tudtam átvenni a csomagot. Egyébként, érhetetlen hogy nincs egy kezelőfelület mint a többi automatánál helyette, van egy full amatőr tákolmány app. Közben megnéztem mások véleményét, ez minden elmond: [link]
2023. szept. 26. 22:29
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

Elírtam a mobil számom egyszer az életben, nem tudtam kivenni, telefonálgattam ott..

Azóta nem rendelek abba..

2023. szept. 26. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%

Botrányos. Soha többé nem rendelek Packeta-val.

Megkaptam az értesítést, hogy mehetek a Z-Box-ra a csomagomért. Nagy nehezen beléptem az appba, kinyitottam a rekeszt, viszont másnak a csomagja volt benne.


Ekkor felhívtam az ügyfélszolgálatot:

-Ügyintéző: vigyem el én másnak a csomagját és adjam le valami random kisboltban. -Én: nem vagyok hajlandó más csomagja után szaladozni, visszateszem a csomagot és becsukom az ajtót.

-Ügyintéző: semmiképp ne zárjam vissza a csomagot a tárolóba, mert azzal csak nagyobb bajt okozok.

-Én: akkor adjanak egy feladási kódot.

-Ügyintéző: ilyet nem lehet.

-Én: lépjenek be távolról az automatába és csináljanak valamit.

-Ügyintéző: nem tudjuk távolról kezelni az automatákat.

-Én: akkor jöjjön ide valaki és csináljon valamit.

-Ügyintéző: futár ma már nem megy oda, technikust csak napok múlva tudunk küldeni.

-Én: akkor visszacsukom és elmegyek, elegem van, hogy 20 perce telefonálok és nem tudnak mit csinálni.


Aztán próbáltam kitölteni a reklamációs űrlapot, ami persze szerverhiba miatt nem működött. Elküldtem ugyanazt a levelet e-mailben, amire jött az automatikus válasz: "panaszt csak a formon fogadunk be"... Akkor rohadjatok meg!


Végül néhány nap után felhívott egy értetlen ügyfélszolgálatos, hogy meglett a csomagom, de csak csomagponton tudom átvenni, automatán nem. Kijelöltek egy automatát, de nagyon erősködött a kisnő, hogy ha a munkahelyem máshol van, jelölhetek meg másik helyet. Háromszor mondtam, hogy nem, jó lesz oda. De még visszakérdezett...


Végül a kijelölt helyen vettem át a csomagomat. Kb. azzal a kérdéssel fogadtak, hogy mit akarok én itt, végig nagyon lekezelő volt. Kért volna valami jelszót, amit nem is kaptam. Újraküldte, de nem jött SMS. Végül személyit kért, így tudtam átvenni a csomagom 1 hét küzdelem után...


Soha többé Packeta!

2023. szept. 27. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

Én még soha nem rendeltem Packeta-ba, de nem is fogok. Minden más automatánál ott van a kezelőpanel, beírod a kódot vagy beolvasod a QR-t, ami az emailben jött azt nyílik a rekesz. Ez, hogy telepíts egy appot, kapcsolódj össze bluetooth-on... nem tudom, ki találta ki, de hogy le kellett volna dobni a Tajgetoszról, az fix. Annak az illetőnek a fizetését inkább arra kellett volna költeni, hogy normálisan megcsinálják az automatát, mert ez így kínszenvedés.

A fent belinkelt 2,8-as értékelésű app is beszédes.

2023. szept. 27. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
4-es Te eseted az átlagnál is durvább. Én többször rendeltem packetával csomagpontra és soha nem volt gond, ezért csodálkoztam hogy ilyen szinten amatőr a Z-box.
2023. szept. 27. 08:55
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
Én nyáron rendeltem először z-boxba. Itthon letöltöttem az applikációt hozzá. Ketten mentünk a csomagért, biztos ami biztos alapon. 🤷‍♀️😁 Igazából gond nélkül sikerült nyitni a rekeszt, de legközelebb nem biztos, hogy igénybe fogom venni, indokolatlanul bonyolult az egész.
2023. szept. 27. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%
Nekem ilyen jellegű gondom még nem volt vele amit sokan leírnak, de tény hogy indokolatlanul túl van bonyolítva. Csak akkor szoktam packetával rendelni ha a webshop nem hajlandó normális automatába küldeni.
2023. szept. 27. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
Nagy nehezen, 3. nekifutásra problémamentesen sikerült beállítani az appot és átvenni a csomagot az utolsó pillanatban. Ahogy én látom, minden azon múlik hogy a kiszolgáló szerver, amivel az app kommunikál, éppen akkor működik vagy sem. Szerintem a legjobb, ha nem z-boxba rendeli az ember hanem packeta csomagpontra mert ez így ebben a formában nagyon nyögvenyelős. Összesen, minimum 1,5 órám ment el hogy hozzájussak a csomaghoz. Az automatánál éppen egy másik ember is bohóckodott az applikációval és nem tudta átvenni a csomagját. Szóval, ez nem egyedi eset...
2023. szept. 27. 16:53
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Én is véletlen automatába rendeltem. Álmomban sem gondoltam volna, ahhoz hogy átvedd a csomagot, le kell tölteni egy appot ami 5 milliárd módon beazonosít. SMS, email, GPS, Bluetooth kisfa..om. Még jó hogy nem kérnek DNS mintát. Ez nem egy svájci szupertitkos bankfiók csak egy nyomorult csomagautomata. Aki ezt kitalálta az tutinem 100-as. Az biztos ez volt az első és utolsó packetás automata kalandom, amint átvettem a csomagot egyből törlöm az appot...
2024. júl. 2. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!