Mit csináljak, ha a Vinteden rendelt csomagom már megjött, de ezt nem tudom jóváhagyni az eladónál, mert az írja ki az app hogy még nem adta föl?
Packetás csomag? Baj van a rendszerrel és már napok óta panaszkodnak rá.
Ha az eladónak lejár a feladási határideje és a Vinted nem javul meg addig kérj egy számlaszámot és utald át az összeget.
Sziasztok!
Bocsánat, de a válaszadóval nem értek egyet...nálam is fennáll ez a probléma mid eladás, mind vétel oldalon!
Tudjuk, hogy van egy virtuális pénztárcán a profil oldalon,
ott látszik a függőben lévő egyenlegen a pénzmozgás. Ezt a pénzt egy Holland független bank kezeli, és akkor teszi át a felhasználható egyenlegbe, amikor a tranzakció teljesült!
Ergo, abban az esetben, ha a Vinted rendszere helyreáll...amiben bízunk...akkor az összeg felhasználható lesz az eladó oldaláról, a vevőtől pedig levonásra kerül! Tehát, ha ezt a tranzakciót megkerülve privát utalásokba fogunk, akkor 2X lesz a termék kifizetve, a Vinted pedig joggal nem fogja jóváírni egyik fél felé sem!
Úgy látom a jelenlegi helyzet alapján, amit a Vinteddel folytattam, hogy a fuvarozó cégeknél lehet vmi szerver hiba, mivel a csomagok feladásáról nem, vagy csak sokkal később adnak jelzést az ügyfelek felé! Nekem is van több ügylet, ami már pl 5 napja teljesült, és a rendszer még most sem igazolta vissza a feladást. Ezért a megrendelések menüben az ügylet ❗jeles, mintha nem teljesítettem volna a feladást, illetve nem vettem volna át a csomagomat!
Szerintem a legjobb, amit tehetünk, ha minden ilyen helyzetet jelentünk egymás, illetve a Vinted felé, és így már bizonyossá válik nekik, hogy nem egyéni problémáról van szó!...VINTED-/PROFIL OLDAL-/SÚGÓ/-SEGÍTSÉG KÉRÉS-/PROBLÉMA LEÍRÁSA...és legyünk türelemmel!...valamint figyeljünk a "kívülről" érkező e-mailekre, hiszen nem szeretnénk csaló oldalakba ütközni! CSAK a Vinted alkalmazásodon belűl kommunikálj!
Remélem tudtam segíteni, kitartást mindenkinek!
2-es, hülyeséget írsz. Egyrészt kizárólag a vinted nyomkövetésével van a gond, a csomagküldő nyomkövetésén látszik, hogy a csomag megérkezett. A lengyel vevő is megerősítette nekem, hogy megérkezett és rendben van, de a vinteden nem tudja megerősíteni.
Amennyiben letelik az adott idő, a rendszer automatikusan úgy érzékeli, hogy nem adta fel az eladó a csomagot, ergo visszatérítést fog kapni a vevő. Tehát a vevőnél van a csomag is és a pénz is. Már megjavult a rendszer az újaknál, de a réginél nem fogják újra levonni ezt a pénzt a vevőtől, ez egyértelmű. Nagyobb segítséget egyébként a vinted@vinted.hu-n lehetne várni, de nem kicsi a baj, mert már onnan sem válaszolnak, gondolom rengetegen írtak, írtunk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!