Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit csináljak, ha a Vinteden...

Mit csináljak, ha a Vinteden rendelt csomagom már megjött, de ezt nem tudom jóváhagyni az eladónál, mert az írja ki az app hogy még nem adta föl?

Figyelt kérdés
Már legalább 3 napja mióta megérkezett a postára (+ az idő mire átvettem) szóval nem értem. Ilyenkor mit kell csinálni?

2023. aug. 19. 13:56
 1/4 anonim ***** válasza:
96%

Packetás csomag? Baj van a rendszerrel és már napok óta panaszkodnak rá.

Ha az eladónak lejár a feladási határideje és a Vinted nem javul meg addig kérj egy számlaszámot és utald át az összeget.

2023. aug. 19. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 KingMazda válasza:
53%

Sziasztok!

Bocsánat, de a válaszadóval nem értek egyet...nálam is fennáll ez a probléma mid eladás, mind vétel oldalon!

Tudjuk, hogy van egy virtuális pénztárcán a profil oldalon,

ott látszik a függőben lévő egyenlegen a pénzmozgás. Ezt a pénzt egy Holland független bank kezeli, és akkor teszi át a felhasználható egyenlegbe, amikor a tranzakció teljesült!

Ergo, abban az esetben, ha a Vinted rendszere helyreáll...amiben bízunk...akkor az összeg felhasználható lesz az eladó oldaláról, a vevőtől pedig levonásra kerül! Tehát, ha ezt a tranzakciót megkerülve privát utalásokba fogunk, akkor 2X lesz a termék kifizetve, a Vinted pedig joggal nem fogja jóváírni egyik fél felé sem!

Úgy látom a jelenlegi helyzet alapján, amit a Vinteddel folytattam, hogy a fuvarozó cégeknél lehet vmi szerver hiba, mivel a csomagok feladásáról nem, vagy csak sokkal később adnak jelzést az ügyfelek felé! Nekem is van több ügylet, ami már pl 5 napja teljesült, és a rendszer még most sem igazolta vissza a feladást. Ezért a megrendelések menüben az ügylet ❗jeles, mintha nem teljesítettem volna a feladást, illetve nem vettem volna át a csomagomat!

Szerintem a legjobb, amit tehetünk, ha minden ilyen helyzetet jelentünk egymás, illetve a Vinted felé, és így már bizonyossá válik nekik, hogy nem egyéni problémáról van szó!...VINTED-/PROFIL OLDAL-/SÚGÓ/-SEGÍTSÉG KÉRÉS-/PROBLÉMA LEÍRÁSA...és legyünk türelemmel!...valamint figyeljünk a "kívülről" érkező e-mailekre, hiszen nem szeretnénk csaló oldalakba ütközni! CSAK a Vinted alkalmazásodon belűl kommunikálj!

Remélem tudtam segíteni, kitartást mindenkinek!

2023. aug. 20. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Abban tudtok segíteni hogy ha csomagom jön packeta által emailt és kódot átvenni ugye kapok a probléma ellenére is?
2023. aug. 21. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

2-es, hülyeséget írsz. Egyrészt kizárólag a vinted nyomkövetésével van a gond, a csomagküldő nyomkövetésén látszik, hogy a csomag megérkezett. A lengyel vevő is megerősítette nekem, hogy megérkezett és rendben van, de a vinteden nem tudja megerősíteni.

Amennyiben letelik az adott idő, a rendszer automatikusan úgy érzékeli, hogy nem adta fel az eladó a csomagot, ergo visszatérítést fog kapni a vevő. Tehát a vevőnél van a csomag is és a pénz is. Már megjavult a rendszer az újaknál, de a réginél nem fogják újra levonni ezt a pénzt a vevőtől, ez egyértelmű. Nagyobb segítséget egyébként a vinted@vinted.hu-n lehetne várni, de nem kicsi a baj, mert már onnan sem válaszolnak, gondolom rengetegen írtak, írtunk.

2023. aug. 21. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!