Ez a módszer minden bizonnyal sikeres üzleti fogás?
Van például egy termék, amit egyik üzletben 3000 Forintért hirdetnek, a másikban viszont úgy hogy 4500 helyett akciósan 3500. És többnyire a második üzlet ad el belőle többet annak ellenére hogy valójában drágább.
Ez az üzleti fogás valóban ennyire sikeres?
“ És többnyire a második üzlet ad el belőle többet annak ellenére hogy valójában drágább.”
Ha ez igaz, akkor igen.
Ha nem igaz, akkor nem.
Igen, sikeres, mert a legtöbb ember nem gondolkodik!
Ez kb. ugyanaz, mint amikor a multiban akciósan hirdetnek egy adott kiszerelésű rágcsát és viszik, mint a cukrot! Miközben, ha megnézné, elolvasná a t. vásárló a kilónkénti árat, akkor rájönne, hogy melyik kiszerelés valójában az olcsóbb ugyanabból a termékből. :)
Nem tudom, hogy mé lett lepontozva a 6-os, pedig tök igaza van!
Lidl és az Aldi általában mindig olcsóbb és azért egy nagyobb bevásárlásnál nem mindegy, hogy hány ezer forint marad a tárcában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!