Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ilyenkor mit lehet tenni?

Ilyenkor mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
A Vans hivatalos oldalán vásároltam, bankkártyás fizetés, minden jó, rányomtam hogy rendelés leadása és átirányított a simplepay oldalára. Igen ám, de az meg hibaüzenetet dobott ki (egészen pontosan: "the server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Pleasy try again later.") Frissítgettem, hátha magához tér, de ugyanazt az üzenetet kaptam. Pár perc után kiírta hogy "connection timed out", majd utána már azt csak annyit írt, hogy "not implemented". Itt már tudatosult bennem, hogy ezt így erről a linkről nem fogom tudni kifizetni... Megnyitottam számítógépen, és láttam hogy leadásra került a rendelés, csak a fizetésre azt írja, hogy függőben. Egyáltalán ezzel az ügyfélszolgálaton mit tudnak csinálni, ha felhívom őket? Törlik a rendelést? Vagy adnak egy fizetési linket? Bocsánat ha hülyeséget kérdezek, csak enyhén feszült vagyok, mert elég nagy összegről van szó... Köszönöm, ha valaki válaszol.

2023. aug. 3. 19:53
 1/4 krwkco ***** válasza:

"Egyáltalán ezzel az ügyfélszolgálaton mit tudnak csinálni, ha felhívom őket?"

Az sosem árt. De ha a kosárban van aktív fizetési gomb, akkor újra indíthatod a fizetést. Ha nincs, akkor törölni kell mindent a kosárból, újra kiválasztani az árut és úgy fizetni.

2023. aug. 3. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Az a baj hogy ez már nem a kosaramban van, hanem ez egy létrejött rendelés, a fiókomban úgy is van benne hogy #x számú rendelés. Azt írja rá, hogy visszavont kártyás fizetés. És nem tudom kifizetni, mivel ez úgy van kitalálva hogy mikor leadom a rendelést, akkor automatikusan átküld a simplepay oldalára- ami nekem behalt, és azóta is be van halva akárhogy frissítgetem, mert nem zártam be. Máshol pedig nem tudom kifizetni, és sajnos visszavonni sem engedi. Átböngésztem az ÁSZF-t, és onnantól, hogy rányomtam a rendelésre, köteles vagyok kifizetni a terméket. Szóval jobb híján holnap felhívom az ügyfélszolgálatosokat, lehetőleg ők tudnak segíteni.
2023. aug. 3. 23:32
 3/4 A kérdező kommentje:
*remélhetőleg ők tudnak segíteni
2023. aug. 3. 23:32
 4/4 krwkco ***** válasza:
100%

Biztosan tudnak segíteni. Ha mást nem, akkor elállhatsz a rendeléstől. Ehhez 14 napon belül jogod van és akkor megszűnik a fizetési kötelezettséged. És újra megrendelheted ugyanazt.

Egyébként ez egy programozási hiba, hogy a függőben levő fizetést nem lehet megtenni, mert a webhely nem ad rá lehetőséget. Ez egyértelműen a bolt felelőssége és nem hivatkozhatnak arra, hogy az ÁSZF mít ír elő, ha az ügyfélnek nem adnak módot a megvalósításra.

2023. aug. 4. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!