Mit lehet csinalni, itt, Mo-on, a Vodafone-nal kapcsolatban?
Szamomra, vagy 10 evig, csekk fizetesekkel, egeszen jol elviselheto es megbizhato volt az UPC es a Vodafone. Azaz, 10 evig semmi baj se volt, es 10 evig biztam bennuk.
A bajok csak akkor kezdodtek, amikor szerzodest es elektronikus szamlazast kertem es kaptam a Vodafone-tol.
Elso orvloves: Hiába vallaltam el egy szerzodest, azaz hiaba maradtam hűséges a Vodafone-hoz egy teljes EVIG, visszaeltek azzal a Vodafone dorzsolt es becsapasra kesz g@zemberei.
Masodik orvloves: A Vodafone ugyintezo nem engedte hogy elolvassam a Vodafone szerzodes teljes szoveget, mielott begyujtotte tolem a digitalis alairasomat.
Harmadik orvloves: Ugy irta a Vodafone az en szerzodesemet, hogy be tudjon csapni a Vodafone, azaz hogy azt a Vodafone egyoldalúan es onkenyesen módosítani tudja.
Negyedik orvloves: A szerzodesem fix kotbere ellenere, ALAPOSAN megemelte a Vodafone a havi fizetesi kotelessegemet.
Otodik orvloves: As elozo 10 ev alapjan, biztam bennuk, azaz azt gondoltam hogy ved majd engem az 1-eves hűségidős szerzodesem. Azonban nem vedett meg, mivel g@zemberek kezeben van a Vodafone.
Hatodik orvloves: A Vodafone g@zemberei nem az allitolagos Statisztikai Hivatal altal eallapitott 9%-kal, hanem HARMINCEGY SZAZALEKKAL emeltek meg a fizetesi kotelessegemet. Ergo, teljesen gerinctelen g*cik kezeben van a Vodafone.
Hetedik orvloves: Irdatlanul megy a kodosites a Vodafone-nal. Olyan nyolcoldalas szamlakat kuldenek es kapok amiknek nem volt, es nincs se fule, se farka. Azaz, a viz, villany, futes, es minden mas szolgaltato szamlajaval ellentetben, ami szamlat eddig kuldott a Vodafone, soha se irta meg hogy volt-e, es hogy mennyi volt a lejart, ki nem fizetett szamlak osszessege.
Nyolcadik orvloves: Sokszor reklamaltam, telefonon, emaillel, es szamelyesen, azonban, semmi eredmenye se volt. Pl. jrasban, csak sablon szovegeket nyomott az un. levelezesi csoportjuk. Pl. teljes leveleket szenteltek arra, es csak arra, hogy megirjak, es raadasul egy nemletezo email cimrol irva, plusz alairas nelkul, hogy csak 30 nappal kesobb fognak erdemben valaszolni. Az utobbi levelek persze soha se erkeztek meg. Es igazabol egyik leveluk se volt level, hanem csak egy-egy ala nem irt levelrol keszitett fenymasolat.
Kilencedik orvloves: 11 honapja AKTIV a Vodafone csoportos beszedesenek a statusza, de a BENA es VACAK Vodafone meg arra se volt kepes az elmult 11 honapban hogy csoportosan beszedje ezt a 31%-kal megemelt kotbert.
Van meg egy tovabbi 1-2 honapom az egyeves hűségidőmbol. De azután en kirugom a Vodafone-t. Plusz, soha-soha többé nem kötök, a Vodafone-nal, semmifele szerzodest. Inkább elmegyek barki mashoz, es meg akkor is, ha 2X annyi ott a kotber.
Nincs errefele, Mo-on, semmifele fogyasztovedelem? Mi marad szamunkra, ha nincs fogyasztovedelem? Mi marad szamunkra, csak az, hogy imadkozzunk, hogy pusztitsa el a Jo Istenke a Vodafone-t, valami termeszetes JEGESO, vagy TORNADO segitsegevel? Oke, ha EZ a helyzet, akkor imadkozom, hogy pusztitsa el a Jo Istenke a Vodafone-t, valami termeszetes JEGESO, vagy TORNADO segitsegevel.
Akkor most átmentél másik szolgáltatóhoz vagy nem? A kérdésben azt írod még van hátra hűségidőd, aztán meg hogy már persze hogy váltottál. (Miután többen felvetették hogy miért vagy ott ha ilyen rossz).
Hogy a kérdéseidre válaszoljak:
1: itt nem tettél fel kérdést
2: itt sem tettél fel kérdést. Miért nem mondtad neki hogy még nem olvastad el és adja vissza a lapot? Miért írtad alá mielőtt elolvastad volna?
3: itt sem tettél fel kérdést. Bizonyos pontokon módosithat a szolgáltató, gondolom itt az infláciokövető áremelkedésre gondolsz. A módosítások nagy része (ami az ügyfelet hátrányosan érintheti, mert az előnyök miatt ugyebár nem szokott panasz lenni) egyébként utat enged a felmondási lehetőségnek.
4: itt sem tettél fel kérdést. A Voda 9.39 %-kal emelte a szolgáltatások árát, a kötbérnek nem tudom ehhez mi köze. Más szolgáltató 15%-kal emelt, de nyilván az téged nem érdekel mert nem annál vagy.
5: Nem tudom mitől kellett volna téged megvédeni, itt nem kérdeztél semmit.
6: Ha feltöltöd a számlákat segítek neked megnézni a díjakat hogy hol mekkora áremelkedés szerepel. A statisztikai hivatal kimutatásának semmi köze az áremelés mértékéhez (ahogy a valósághoz sem). Itt sem kerdeztél semmit.
7: Azért kapsz nyolcoldalas számlát mert részletesen le van irva minden. Az áramról azért kapsz 3 oldalast mert ott kifér annyi oldalon. A Vodás szla első oldalán egy grafikont látsz a korábbi számláidról.
Második oldalon egy összefoglalást a szolgáltatásaidról (ott látható a korábbi befizetésed összege, módja, ideje és a nyitott egyenleged ha az aktuális számla kiállításakor van fizetetlen).
A számlában tájékoztatnak még az esetleges ászf változásokról, amit 99%-ban senki nem olvas el aztán meg panaszkodik hogy neki nem szóltak.
8: Itt sem tettél fel kérdést. Ha a panaszodra nem kaptál választ akkor szólni kell hogy küldjék újra. Névvel nem fogja neked aláírni a panaszkivizsgáló, mert teljesen felesleges, a céget képviseli az adott személy. Számodra teljesen mindegy hogy Kovács Piroska vagy Nagy Béla írta-e a választ.
9: Kötbér akkor van ha szerződést bontasz, egyébként előfizetési díj van. A csoportos beszedés tényleg sz*rul működik (valakinek megy valakinek nem) de kb 6 másik mód van hogy befizesd a számlád. Itt sem kérdeztél semmit.
A cég nem azóta sz*r mióta a kormány megvette hanem már előtte is ilyen volt évekig, és az utóbbi időben jobb is lett mint 2-3 éve volt (ennek semmi köze a tulajdonoshoz mert a dolgozók 99.99%-a ugyanaz még mindig. Egyébként az úgy volt hogy a 4ig vette meg a felét, a másik felét meg a kormány, aztán a 4ig elcserélte a kormánnyal a Vodában levő részét egy másik cégben való részesedéssel úgyhogy technikailag a Voda teljesen a 4ig-é, a kormány már nem részes benne. De ez a neten könnyen megtalálható infó.
A facebookos panaszkodós csoportban egyébként meglepő módon panaszkodó embereket fogsz találni, mivel nem dicsérgető csoportnak jött létre. A legtöbb ember nem veszi a fáradságot hogy kifejezze az elégedettségét, panaszkodni azt viszont nagyon tud.
Azota en mar atnyergeltem.
Amint tehettem, azaz amint letelt az 1-eves szerzodesem, atnyergeltem egy masik szolgaltatohoz.
Jelenleg kevesebbet fizetek. Raadasul kb. 10-szer jobb minden. Pl. a modem 45 masodperc alatt elindul, s nem 5-10 perc alatt. A letoltes sebessege se 83 Mbit/sec hanem 998 Mbit/sec. A szamlazas se bena, hanem normalis es automatikus.
Utolag visszagondolva, bamulatos hogy vagy 12 evet kibirtam a VACAK Vodafonnal, meg az elodjenel, a VACAK UPC-nel, ahol becsapas becsapas kovetett, es ahol szinte semmmi se mukodott, es ahol 80 Mbit/sec sebesegeket kaptam, ha kaptam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!