Van módja hogy kicserélték a hibás telefont?
Nem szerettük volna javìttatni
Mert nem a használatából adódott a hiba. De mondták hogy cserére nincs lehetőség.
5 hónappal ezelőtt vásároltam egy telefont, másodlagos telefonnak. Nemrégiben tettem bele egy sim-kártyát, kiderült hogy nem működik a mobilinternet a telefonon. Ilyenkor volt kB. 3 hónaposA samsung márkaszervíz "megjavította. Kicserélték az alaplapot stb. De ugyan úgy rossz. Most ismét megnézték hogy nem működik és az egész bevizsgálás, szervizelés folyamatot újra kéne kezdeni.
Nincs valami megoldás rá hogy cseréljék a készüléket?
Ha a telefon javithato akkor a gyarto/ forgalmazo nem koteles felajanlani a cseret.
Ezt persze a vegtelensegig sem lehet huzni: ha mindig elromlik a sorozatos javitasok utan akkor kerhetsz cseret. Konkret szabaly nincs arra, hogy hanyszor kell javitas utan megint elromlania a keszuleknek, hogy kerhess cseret az ujabb javitas helyett, de egy javitas utan meg tuti nem kerhetsz cseret.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!