Keressem fel ezzel az ügyfélszolgálatot, vagy mi legyen?
Lehet hogy rossz a kategória, akkor bocsi, de nem tudtam igazából hová tenni.
22.08.28-án vásároltam a lidl online shopból 250€ értékben.
Ezt akkor ki is fizettem, le is vonta a Revolut számlámról.
Viszont, ezt 2 részben küldték ki, egy kisebb és egy nagyobb csomagban, az utóbbit 3 napja kaptam meg, ez elöbbit 2.-án.
Nem tudom miért, de a hónap elején, a rendelés második részének az ára visszakerült a számlámra, azaz 220€.
Nem értettem ez honnan van, mert nem jelezte sehol sem hogy ez honnan van, így hát betettem egy revolut széfbe. Pár nappal késöbb néztem hogy szerette volna levonni, a Lidl, de mivel széfben volt, így nem tudta.
Azóta pedig meg sem próbálta levonni, hiába tárolom ezt az összeget megint a számlán.
Mi történhetett? Erről megfeledkeztek? Levelet nem küldtek, lehet egyszer majd csak a behajtót küldik érte? Vagy várjak, és majd levonják automatikusan, esetleg megkeresnek vele?
Németországban???
Ott van a kundendienst v. hasonló néven a weboldalon, hogy reklamáció esetén kihez kell fordulj....
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!