Mik a lehetőségeim ha leadtam egy laptopot a szervizben javítás céljából de a szervíz még árajánlatot sem volt képes adni a megadott határidőn belül?
Miután odaadtam a készüléket, azt mondták hogy hívni fognak az árajánlat miatt. Ez van a munkalapon is, "Bevizsgálási idő: 2-4 munkanap". Csütörtökön volt a 4. munkanap, azóta sem kerestek árajánlattal, sem telefonon, sem e-mailben.
Ezek után elvesztettem a bizalmamat ebben az üzletben és nem szeretném náluk javíttatni a laptopomat, nyilvánvalóan a javítási határidőt is ilyen lazán kezelnék. Szeretném minél hamarabb visszakapni hogy elvihessem máshová.
A dolgot nehezíti, hogy bevizsgálási díjat is kér a szervíz, amit ebben az esetben jogtalannak érzek.
Mit tegyek?
Engem JOGILAG érdekel a szitu, mert 10000% hogy most is szétkapva ül a laptop a szaki asztalán, és ha be is megyek, nem fogják tudni visszaadni, ha meg mégis egyben van, akkor nyilván első dolguk lesz kifizettetni a bevizsgálási díjat mielőtt odaadnák a cuccot. Engem az érdekelt volna hogy ilyenkor mi a teendő? Milyen jogaim vannak ha úgy döntök hogy elállok a javítástól?
Erre hárman ideböfögitek hogy kérdezzem meg. Oké, és? Nem ez volt a kérdés. Különben sem az én dolgom egy szolgáltató után futkosni. Nem tesznek nekem szívességet.
Jogilag írásban, tertivevennyel felszolithatod őket. Aztán kész 24 napjuk rá, hogy hivatalos választ adjanak.
Ugye mennyivel egyszerűbb felhivni őket a hisztizes helyett? Ha már bevizsgaltak akkor még is tudják mondani mi a a baja, ez esetben jogos a díj. Ha meg nem tudják megmondani (mert meg5nrm vizsgálták be) visszakapod és kész.
Tadam....
Persze tudjuk, hogy csak troll kérdés, szóval...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!