A Wish-ről rendelt termékek mindig megjönnek gond nélkül?
Pl. láttam olyan termékeket, amik nyilván hamisítványok, mint pl. replika Rolex óra 12 ezerért. Ezek pl. nem akadnak fenn a vámon? Eleve nem jogellenes ezeket a termékeket árulni? Ráadaásul egy szóval nem írja a leírásban, hogy nem eredeti, pedig nyilván nem az.
Ezek a termékek amúgy kinek a felelőssége, ha gáz van vele? Aki rendeli, vagy aki árulja? Mármint küldés közben valamilyen megakadás esetén.
Pl számomra eddig full csalódás volt a wish.
Ugye megrendeled, kosárba teszed, kifizeted.
Mutogatják hol tart a csomag, kiírva mikorra várható.
Nos ezt az időpontot 3x is kitolták...
Normális esetben pedig kellene kapnom egy értesítőt, amint átvehető a csomag, ehhez emailben küldik a QR-kódot.
Ami ez helyett történt:
Alapon napi szinten csekkolnom kell emailjeim s ez rutinná vált, vártam a wish üzenetét is.
Ám kaptam egy olyan levelet, hogy nem vettem át a csomagot, ezért visszaküldik a kesst és mulasztás miatt - 20%-ot levonnak...
Holott az ő rendszerük mulasztott...
De nekem fontosabb a megrendelt 100 db-os alapanyagom... Mivel az én rendelőim meg várják az alkotásaimat.
Nagyon ideges vagyok rájuk és a wish csomagpont tulajára is.
Felhívtam ez ügyben, mondta este 7-kor találkozzunk az üzlet előtt...
18:40-től 19:30-ig ott dekkoltam, el se jött.
Az előző rendelésem meg selejt volt. Nem reagáltak az ügyben.
Így szétszereltem és megcsináltam.
Mi van azokkal, akik nem értenek hozzá?
Kifizetik a használhatatlant vagy még ráfizetnek szerelőt?
Vicc
Hagyd a wish-t
Szarabb, mint ali.
Össze-vissza hamisítják az ért~keléseket, kommenteket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!