Melyik futárszolgálattal vannak rossz, vagy kellemetlen
tapasztalataitok?
Figyelt kérdés
Nekem eddig a Fáma futárszolgálattal és a Dpd vel volt.
Fáma: Az volt hogy egyszer rendeltem egy nap valamint, és le akartam mondani. Erre elkezdte a futár hogy nem mondhatom le, holott egyébként simán megtehettem.
Dpd: Sose láttam még ilyet... Az volt hogy elhagyta a futár a csomagom... Hogy hagyta el???
Veletek melyik futárszolgálattal vannak ilyen emlékeitek?
MPL. Simán nem hozta ki a csomagot a megadott idősávban, miközben én direkt őt vártam, csak emiatt ültem a kèzbesítési címen. Másnap annyit sem mondott, hogy elnézést.
2022. jún. 7. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 anonim válasza:
A legrosszabb az MPL. Eleve 8-17 óráig adja meg a kiszállítást, nem 2-3 órás idősávban mint bárki más. Otthon várhatod egész nap. Volt, hogy vártam is tényleg egész nap, majd 17 óra után küldtek egy e-mailt, hogy a címhely nem volt megközelíthető…. Másnap reggel hívtam őket, hogy ha valóban ilyen lenne (nem hittem el amúgy, hogy ez történt), akkor hívjon már fel a kézbesítő és elmegyek elé ahova akarja és átveszem tőle a cuccot bárhol. Megint egész nap vártam a futárt, 17 órakor telefonált, hogy 20 perc múlva érkezik…. Amíg rakodtunk le (igen, én is pakoltam, hogy haladjunk már, holott iszonyat összeget fizettem ki a szállításért), látom tele a kocsi még mindenféle cuccokkal. Kérdezem azok még mind mára vannak? Válasz: csak lettek volna, ő már nem visz ki semmit senkinek, majd ráír valami státuszt, hogy miért nem tudta átadni…. Pont ahogy velem is csinálták előző nap…
2022. jún. 7. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 Japán Gulyás válasza:
Szerintem már nincs rossz futárszolgálat - régen 2005-2010 körül voltak nagyon rosszak, akkortájt a Sprinter volt a poklok pokla, de kb. minden cég zöldfülű újoncokat alkalmazott óriási fluktuációval - nem volt jellemző, hogy kétszer ugyanazzal a futárral találkoztál volna, következésképp nem is találták meg soha a lakcímedet, mert helyismeretük nem volt, a GPS meg folyton félrevitte őket, a csomagkövetési rendszerből több napra, hétre eltűnő csomagok általánosak voltak. Tékozló Homáron millió futárszolgálatos rémtörténetet olvashatsz abból a korszakból, ma már olyan apróságok miatt lehet csak panaszkodni, mint amiket az előzőek is írtak.
2022. jún. 8. 03:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 anonim válasza:
#3 ne haragudj, de szerintem az nem "apróság", hogy reggel megkapom az értesítést az aznapi szállításról, aztán mégsem kézbesítik a csomagomat és még csak nem is tàjékoztatnak erről. Elég jelentős negatívum. Ezt hívják úgy, hogy megbízhatatlanság. (És nem az egyszeri vis maior esetekre gondolok, amik bárkivel előfordulhatnak.)
Első voltam.
2022. jún. 8. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
Mostanában amit annyira nem szeretek az az express one. DPD még elmegy, többi ok.
Nálunk az MPL a legjobb, mert falun a postásunk autóval jár, és ő hord ki mindent, képeslaptól a villanybojlerig.
és betonfixen 11órakor jön +-fél óra.
2022. jún. 8. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 anonim válasza:
Dpd... Írnak az emailben kártyás fizetési lehetőségről, aztán ja, nincs is terminál a futárnál. Hát, nálam meg kp. Csomagot átvenni nem tudtam, nem hozta ki másnap, visszaküldték. Én akartam csomagot küldeni, a megadott napon hiába vártam a futárt, 2x kellett telefonálnom és cirkuszolnom, mire végre idejöttek és elvitték.
Egyébként nem a cégtől, inkább az adott futártól függ többnyire a szolgáltatás, de a dpd-nél valahogy nem sikerül normális embereket alkalmazni. Onnan már inkább nem is rendelek, ahonnan ők szállítanak, ha van más megoldás. A gls-t viszont imádom, itt nálunk nagyon jófejek a srácok, mpl, express one is rendben van.
2022. jún. 8. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 anonim válasza:
Kifejezetten rossz tapasztalatom nem volt egyikkel sem, de a DPD például nem szokott semmilyen értesítést küldeni róla, hogy majd kezbesitenek: sem előző nap, sem aznap, sem pár perccel előtte. Csak akkor hív a futár, amikor már ott áll az ajtóban.
A többi futárszolgálat előző nap mindig küld emailt vagy sms-t. A futárok pedig felhívnak előtte 10 perccel, hogy otthon vagyok-e egyáltalán, jojjenek-e.
2022. jún. 8. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 Japán Gulyás válasza:
#4: Nem, ezt úgy hívják hogy first world problem. Az MPL esetén sikertelen kézbesítéskor a helyi postahivatalban helyezik letétbe a csomagot és kézbesítési időn kívül is átveheted további 5 napig, bármikor amikor neked jó. Az sem törvényszerű, hogy csak a kézbesítés napján kapj értesítőt csomagküldeményről, hisz a feladó már akkor elküldheti neked a csomagkövetési számot, mikor feladja a küldeményt, ez nem a posta rendszerének hibája - ő azért csak aznap küld, mert éjszaka - hajnaltájt derül ki a logisztikai központban, hogy tudják-e vállalni az aznapi kézbesítést (az esetek 95%-ában nyilván igen, de ez nem törvényszerű).
2022. jún. 8. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
#8 hát bocs, de amikor házhoz rendelek valamit, akkor épp azért fizetem ki a szállítási költséget, hogy se a postára, se máshova ne kelljen érte menni. Főleg akkor, ha a megadott címen tartózkodtam és át tudtam volna venni.
2022. jún. 8. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Én az MPL-t nem szeretem, mert nem lehet elérni a futárokat, nem tudom módosítani a kiszállítást, és 8 órás intervallumot ad meg kiszállításra. Még volt olyan eset is, hogy nem jött aznap, értesítés nélkül, én meg szabit vettem ki a csomag miatt.
Hacsak lehet, nem rendelek olyan cégtől, amelyik az MPL-el szállíttat, nekem a DHL és a UPS a kedvencem, mindkettővel jó tapasztalataim vannak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!