Milyen eljárás ez a Tesco részéről? Rendelésemet a szállítás napján töröltetni voltam kénytelen, mert sok terméket nem hoztak. A levont (vagy zárolt) összeget nem hajlandók jóváírni a bankkártyámon. Ötször sürgettem, ötször más indokot mondtak.
Figyelt kérdés
Végül levélben közölték, hogy NEKEM kell a bankom felé intézkedni, hogy a zárolt összeget oldják fel. De a bank szerint nem zárolás történt, hanem levonás!! Mit lehet tenni?#Tesco #Pénz elvétele teljesítés nélkül
2022. márc. 5. 15:17
11/11 A kérdező kommentje:
9-es: azért fizetek előre, mert, mint írtam, nem akarok megfertőződni a futárral történő találkozás során. Sokszorosan veszélyeztetett vagyok. A Tesconál nincs előre utalás. Pedig még az is jobb lenne, mert akkor az át nem vett termékek értékét haladéktalanul vissza kellene utalniuk.
Mielőtt valaki leszúr,nem szokásom visszaküldeni termékeket. Csak amikor 70 deka vöröshagyma helyett 4 kiló 30 deka vöröshagymát szállítanak, akkor persze, hogy nem veszem át.
Amúgy, ismétlem, a szállítást megelőzően rendes esetben szállítólevelet kapok e-mailben, abból látom, hogy mit hoznak a megrendelésből.
Ha nem tetszik, telefonon töröltethetem a megrendelést.
2022. márc. 6. 12:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!