Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Milyen eljárás ez a Tesco...

Milyen eljárás ez a Tesco részéről? Rendelésemet a szállítás napján töröltetni voltam kénytelen, mert sok terméket nem hoztak. A levont (vagy zárolt) összeget nem hajlandók jóváírni a bankkártyámon. Ötször sürgettem, ötször más indokot mondtak.

Figyelt kérdés
Végül levélben közölték, hogy NEKEM kell a bankom felé intézkedni, hogy a zárolt összeget oldják fel. De a bank szerint nem zárolás történt, hanem levonás!! Mit lehet tenni?

#Tesco #Pénz elvétele teljesítés nélkül
2022. márc. 5. 15:17
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
94%

Nem érthetö a problémád! Ha a rendelésednek csak egy részét szállítják, akkor csak azt kell fizetned.

Másrészt a szállítás napján már nem lehet a rendelést törölni, föleg nem akkor, ha már kiszállították!

2022. márc. 5. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Pontosan, ahogy 1-es írta.

Egyébként tényleg nem érthető, hogy akkor ezek szerint megtagadtad az összes termék átvételt a kiszállítás után? - merthogy máskülönben nem tudhatod, hogy sok mindent nem hoztak, csak akkor, ha már ott áll a futár.

2022. márc. 5. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Nem ártana elolvasni az Általános Szerződési Feltételeket:


"Ha a Vásárló az ÁSZF rendelkezései szerint törli a Bevásárlását, vagy a kiszállított termékek átvételét megtagadja, az előző bekezdés szerint zárolt összeg – az adott pénzügyi intézmény gyakorlatától függően - legkésőbb 20 munkanapon belül felszabadul."


Eltelt már a 20 nap? És igen, a banknál kell intézkedned.


Amúgy nem nagyon értelek: én pont az ilyen dolgok megelőzése érdekében mindig akkor fizetek a kártyával, amikor átveszem a terméket - soha nem volt ilyen gondom.

2022. márc. 5. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

Fogalmazd már meg érthetöen a kérdésedet, mert csupa hülyeséget írsz.

Ahogy az elözöek is írták, megrendelést lemondani csak az elözö nap 24. órájáig lehet, aznap már nem. Másrészt azt csak akkor látod, hogy mit hoztak meg mit nem, ha már kizsállították. Legfeljebb visszaküldhetted a rendelést, ami egész mást jelent.

Kifizetni meg az átvétel után kell, elöre nem vonnak le semmit.


Szóval nem érthetö, mi a gondod, és mit akarsz megtudni,

2022. márc. 5. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
76%

"Kifizetni meg az átvétel után kell, elöre nem vonnak le semmit."


4-es, nem teljesen így van: ha online fizet, a bankkártya adatok megadásával, akkor az adott bank zárolja a megrendelésnek megfelelő összeget és kiszállítás után levonja a megrendelt, kiszállított termékek árát.

2022. márc. 5. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

A rendelést törölteni a kiszállítás napján is lehet, ha nem hoznak meg mindent, amit rendeltem. Rosszul tudják, akik azt írták, hogy csak a megelőző nap 24 órájáig (nem, mert 23 órájáig!) lehet. Telefonon a szállítás napján is lehet. Az egész rendelést töröltettem. Telefonon. Tehát nem küldtem vissza, hanem nem vettem át semmit sem belőle.

Tényleg nem olvastam el az Általános Szerződési Feltételeket, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Még nem telt el 20 nap.


De a bank miért állítja, hogy levonás volt és nem zárolás? És azt mondja, hogy a Tesconak kell feloldania a zárolást, nem a vevőnek.

2022. márc. 5. 15:55
 7/11 A kérdező kommentje:

4-es: a Tesco a szállítás napján, a szállítást megelőzően szállítólevelet küld e-mailben. Ebből látom, hogy mit hoznak. (Bár most nem küldtek szállítólevelet kivételesen, ezért hívtam fel őket).


Egyébként bocsánat, hogy én online fizetek,ez a járvány miatt van. Kerülöm a kontaktust. Nem engedhetem meg magamnak, hogy elkapjam a covidot.

2022. márc. 5. 16:02
 8/11 anonim ***** válasza:

"nem lehet a rendelést törölni, föleg nem akkor, ha már kiszállították"

Na ez az.


"ha online fizet, a bankkártya adatok megadásával, akkor az adott bank zárolja a megrendelésnek megfelelő összeget"

Igen, de az nem levonás.


"kiszállítás után levonja a megrendelt, kiszállított termékek árát"

Helyesbítek: az átvett termékek árát.

2022. márc. 5. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
26%
gyerekek minek fizettek előre? valami ganéskodás van csak ti szoptok
2022. márc. 5. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

Egy szóval sem írtam, hogy akkor töröltettem, amikor már kiszállították. Ilyen butaságot nem is írhatok. Bár annyi igaz, hogy jogom van az egészet nem átvenni.


9-es: milyen gyerekek? Sajnos már nem vagyok gyerek:) Igen, ez igaz, hogy mi szopunk, mert megrendeléskor zárolják az irányár 15 %-kal emelt összegét és azzal már akár egy-két hétig nem rendelkezhetek.

A szállítás napján ezt korrigálják a számla összegére. Tehát tulajdonképpen kétszer zárolnak. És átvétel után a számla értékéből levonják az át nem vett termékek ellenértékét és a különbözetet véglegesen leemelik.


Ez így történik, viszont az ügyfélszolgálatoktól négyszer kaptam négy eltérő felvilágosítást.


És azt nem értem, ha töröltetem a megrendelést, akkor miért nem a Tesco oldja fel a zárolást, ha egyszer ő zárolta? Erre válaszoljon valaki. Miért nekem kell utána futkosnom?

2022. márc. 6. 12:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!