Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Csak szerintem szórakozik...

Csak szerintem szórakozik szándékosan a posta? (vagy a futár?)

Figyelt kérdés

állandóan az van, hogy meg se kísérli a futár kézbesíteni a csomagot, de a papír be van dobva, hogy menjek 3km-t a város másik végébe a csomagért. Van kamerám a házon, látszik a kapu, van, hogy BICIKLIS futár dobja be a papírt, hogy sikertelen kézbesítés. Nem hiszem, hogy bringával hozná a 9 kilós csomagomat, ami van vagy 50 centi hosszú.


Aztán meg van, hogy megáll a futár, bedobja a papírt, utána csönget és már megy is el. (rohadna le a keze, ha már eljön..)


Volt olyan is, hogy semmi papír nem jött, még bringás postás se hozott semmit, emailben jött egy értesítés, hogy a csomagomat visszaküldték a feladónak, mert nem vettem át a postán. Elvileg volt 2 sikertelen kézbesítés, papírt is kellett volna kapjak (egyik sem volt természetesen, és még emailt sem kaptam) arról bezzeg küldenek emailt, hogy visszaküldték a feladónak.


Amikor tehetem mindig leírom megjegyzésben rendelésnél, hogy NE a postán küldjék, mert nem akarják kézbesíteni. ENnyit tudok tenni. A kérdés az, hogy ez a normális? Vagy valami kavarodás van évek óta??


2022. febr. 25. 13:03
 1/8 A kérdező kommentje:
Nagyon dühös vagyok már, mert szegény diszpécser akit felhívtam semmit nem tud, hiába mondom neki, hogy nem jött semmi neki erre nincs rálátása, csak az automatikusan kiküldött levelekre tud ránézni. A futárt ha elcsípem (azért van jópár olyan eset amikor kézbesítik, de több ször vannak a kérdésben leírtak) akkor ő is csak azt mondja, hogy azt csinálja amivel megbízzák. kiviszi a címre a csomagot és a protokollt követi.
2022. febr. 25. 13:05
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

"Amikor tehetem mindig leírom megjegyzésben rendelésnél, hogy NE a postán küldjék, mert nem akarják kézbesíteni."


Nem ez a megoldás... Hanem az, hogy a POSTÁN bejelentesz minden egyes esetet.

Igaz, emberhiány van, túlhajszoltak a postások (ahogy sok más alkalmazott is), szóval nem biztos, hogy lesz változás, de azért mégis érdemes bejelenteni.

2022. febr. 25. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Na jó, de amikor az elsőnél "bejelentettem" akkor volt az, hogy a diszpécser asszonynak fogalma sem volt, hogy melyik bolygón van, (nem tehet róla) nem tudott semmit semmiről.
2022. febr. 25. 13:10
 4/8 anonim ***** válasza:
50%

Nem tudom, milyen "diszpécserről" beszélsz - a postánál kézbesítési osztályvezető van, ott kell jelezni.

Diszpécser max a futárszolgálatnál van - ne keverd a kettőt.

2022. febr. 25. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 Koplárovics Béci ***** válasza:
Ami nem fér be a postaládába, de levélként van feladva, azt meg sem próbálják bedobni, hanem jelzik, hogy vedd át. Tipikusan (de nem kizárólag) a kínai vackok ilyenek.
2022. febr. 25. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 BeefEater ***** válasza:

A posta ellen a saját módszereikkel kell küzdeni.

Írd meg a panaszlevelet (postai levélként), nézd meg, hogy ki a Posta vezérigazgatója éppen és küldd el a panaszt az ő nevére, a központi címre tértivevényes ajánlott levélbe, saját kézbe opcióval (ez utóbbi fontos). Olcsó mondjuk nem lesz.

Mikor először reklamáltam, konkrétan lecseszett a postás, hogy hogy merek reklamálni. A fenti módon feladott levél után egy-két héttel az adott fiók vezetője már nagyon aggódott a probléma sikeres megoldása miatt.

Neked ráadásul még videófelvételed is van...

2022. febr. 25. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
4: a diszpécser nekem az aki felveszi a telefont. Akinek szólok, hogy mizuvan, aki még kapcsolni sem tud senkit, mert hogy ez ilyen nincs, meg hogy azt a futártól kell megkérdezni, meg hogy ő nem tudja, meg hogy így meg úgy. Idézet tőle... Meguntam és elköszöntem
2022. febr. 25. 19:47
 8/8 anonim ***** válasza:
Falun a posta a legjobb,a kis futár cégek gyalázatosak,sokszori legrosszabb : Fáma
2022. febr. 28. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!