Csak szerintem szórakozik szándékosan a posta? (vagy a futár?)
állandóan az van, hogy meg se kísérli a futár kézbesíteni a csomagot, de a papír be van dobva, hogy menjek 3km-t a város másik végébe a csomagért. Van kamerám a házon, látszik a kapu, van, hogy BICIKLIS futár dobja be a papírt, hogy sikertelen kézbesítés. Nem hiszem, hogy bringával hozná a 9 kilós csomagomat, ami van vagy 50 centi hosszú.
Aztán meg van, hogy megáll a futár, bedobja a papírt, utána csönget és már megy is el. (rohadna le a keze, ha már eljön..)
Volt olyan is, hogy semmi papír nem jött, még bringás postás se hozott semmit, emailben jött egy értesítés, hogy a csomagomat visszaküldték a feladónak, mert nem vettem át a postán. Elvileg volt 2 sikertelen kézbesítés, papírt is kellett volna kapjak (egyik sem volt természetesen, és még emailt sem kaptam) arról bezzeg küldenek emailt, hogy visszaküldték a feladónak.
Amikor tehetem mindig leírom megjegyzésben rendelésnél, hogy NE a postán küldjék, mert nem akarják kézbesíteni. ENnyit tudok tenni. A kérdés az, hogy ez a normális? Vagy valami kavarodás van évek óta??
"Amikor tehetem mindig leírom megjegyzésben rendelésnél, hogy NE a postán küldjék, mert nem akarják kézbesíteni."
Nem ez a megoldás... Hanem az, hogy a POSTÁN bejelentesz minden egyes esetet.
Igaz, emberhiány van, túlhajszoltak a postások (ahogy sok más alkalmazott is), szóval nem biztos, hogy lesz változás, de azért mégis érdemes bejelenteni.
Nem tudom, milyen "diszpécserről" beszélsz - a postánál kézbesítési osztályvezető van, ott kell jelezni.
Diszpécser max a futárszolgálatnál van - ne keverd a kettőt.
A posta ellen a saját módszereikkel kell küzdeni.
Írd meg a panaszlevelet (postai levélként), nézd meg, hogy ki a Posta vezérigazgatója éppen és küldd el a panaszt az ő nevére, a központi címre tértivevényes ajánlott levélbe, saját kézbe opcióval (ez utóbbi fontos). Olcsó mondjuk nem lesz.
Mikor először reklamáltam, konkrétan lecseszett a postás, hogy hogy merek reklamálni. A fenti módon feladott levél után egy-két héttel az adott fiók vezetője már nagyon aggódott a probléma sikeres megoldása miatt.
Neked ráadásul még videófelvételed is van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!