Hogyan tudnék bejutni felsőoktatási intézményekbe, mint óraadó tanár?
Tervben van a PHD-re való jelentkezés, de őszinte leszek, azt akkora tervezem, mikor gond van az univerzumban, akkor jó egy 4 éves biztonsági időszak. Addig viszont óraadónak szívesen elmennék, szabadon választható órákat tartani több intézménybe is.
A tág témakör, self branding, a freelancer lét előnyei/hátrányai, azon belül is, hogyan menedzseld magad, mikre figyelj, miket, kiket kerülj, ehhez megvannak az oktatási tananyagaim. live prezentációk, amik sikereket és bukásokat is magába foglal. 2 előadásom már volt, vidééki művházakba, a gyesen lévő anyukáknak nagyon bejött lévén 20/30 as korosztály jártasak az online világban, de hagyományosan piacozni nem akarnak. az idősebbek arra voltak fogékonyak. ( hogy intézd a helypénzt, mik legyenek elől, hátul az asztalon...) Szerintem érdekes lenne ez a hallgatóknak is egy potya 5 ért,de nem tudom, mi a bevett gyakorlat bekerülni így az intézményekbe.
Nem fognak alkalmazni, mert nem az életre való felkészítés a lényeg az oktatásban.
Beltenyészettel van tele az óraadói kar, nem életrevaló emberekkel.
3-as hozzászóló vagyok.
Ilyen oktatókra lenne szükség, mint amilyen te vagy kérdező!
Mikor megemlítettem a fizikusoknak, matematikusoknak, tanároknak, stb., hogy miért nem hétköznapi tantárgyhasznosítást oktatnak fizikából, kémiából, biológiából, történelemből, matematikából, földrajzból, néztek rám bambán. Mikor kérdeztem őket, hol marad a
- jellemzésfogalom,
- jellemzőfogalom,
- jelenségfogalom,
- modellfogalom,
- működésfogalom,
- viszonyrendszerek,
- törekvésrendszerek,
- helyzetjellemzés,
- helyzetelemzés,
- folyamattan,
- működéstan,
- sikertényezők,
- kudarctényezők,
- modellalkotás, modellválasztás, modellhasznosítás,
- milyen élethelyzetekre van már modell, milyenben nincs még modell,
- milyen eszközök hasznosíthatóak hétköznapi helyzetekre,
- hatások vizsgálatának megalapozására,
nem is értették, hogy miről van szó.
Ennyire beltenyészetek, sablonos gondolkodásúak.
Most, ha azt írom, hogy Csanád Máté, nem biztos, hogy mondana neked valamit.
Azt tudja, amire kiképezték őt, de ha már hétköznapi tantárgyhasznosításról volt szó, akkor már csak a csend maradt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!