Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A Tesco webáruházból valahogy...

Avada0 kérdése:

A Tesco webáruházból valahogy ki lehet hámozni, hogy tényleg mennyi szállítási díjat számítanak fel? Elég gáz, hogy még ezt sem hajlandóak elárulni.

Figyelt kérdés

Úgy látom hozzám csak tartós/csomagolt élelmiszereket, meg vegyszereket hoznak. "Tesco Doboz" vagy mi ez a marhaság aminek hívják.


Nem tudom, hogy ez miben változtatja meg a feltételeket.

Gondolom futárcéggel küldik ekkor és nem lehet külön visszaküldeni ha valamit kicseréltek...



2022. febr. 1. 17:28
 1/7 anonim ***** válasza:
Nem ugyanaz a Tesco Otthonról, mint a Tesco Doboz szolgáltatás. Utóbbi fix tartalmú.
2022. febr. 1. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

#1

Úgy néz ki már nem. Lehet válogatni limitált termékek közül, de úgy látom még mindig dobozként hivatkozik rá.

Ilyeneket ír az időfoglalásnál: "Tartós élelmiszerek és egyéb termékek széles választéka."

2022. febr. 2. 08:04
 3/7 A kérdező kommentje:

#1

[link]

2022. febr. 2. 08:07
 4/7 A kérdező kommentje:

Hopp az előzőben benne maradt személyes adat...:

[link]


Amúgy elég vicces hogy egyszerre azt írja, hogy nem kell időpontfoglalás a "doboz"-hoz, meg hogy foglaljak időpontot.

2022. febr. 2. 08:30
 5/7 anonim ***** válasza:
Szerintem nem kell időpontot foglalni. Ott van, hogy 8 és 21 óra között akármikor vihetik. Gondolom, ha ez Neked nem tetszik, akkor kell foglalni.
2022. febr. 2. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Ott van a Tesco honlapján:


┌ „Tesco Online > Tesco Doboz Webáruház

Mit jelent a Kiszállítási díj?

A termékek ára nem tartalmazza azok házhoz szállításának díját („Kiszállítási díj”).

A Kiszállítási díj a megrendelés kiszállítását végző Futár általi kétszer megkísérelt kiszállítást tartalmazza.

Abban az esetben, ha a kiválasztott termékek közül a Felhasználó végül egyet sem vesz át, a Tesco a kiszállításért díjat nem számol fel, egyébként a szolgáltatás díjköteles, melynek értéke 1999 Ft.”

Képen a vonatkozó rész: [link]

Az elérhetősége: [link]


┌ Számomra egyértelmű az időpontfoglalás téma is:


„Idősáv foglalása


Mikor kapom meg a vásárolt termékeket?

A kiszállítás pontos idejéről a Futár fogja tájékoztatni e-mailben és/vagy SMS-ben, a rendelés leadásáról számított 3-5 munkanapon belül.


Hogy tudom megváltoztatni a kézbesítés dátumát és az időpontját?

Miután megkapta a kiszállítás várható időpontját, lehetősége van kérni a kiszállítás időpontjának módosítását. Erről a Futártól kapott e-mailben/SMS-ben talál részletes útmutatást.


Milyen kézbesítési üzenetet kell megadnom?

Bármilyen olyan üzenetet megadhat, amely a Futárnak segítséget nyújthat abban, hogy megtalálja a lakását, házát. Például megadhatja a főbérlő nevét, ha a kapucsengőn az ő neve szerepel, vagy eligazítást nyújthat arra az esetre, ha bonyolult eljutni Önhöz, nehezen megtalálható az Ön címe.” ┘

2022. febr. 2. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
#6 Kösz.
2022. febr. 3. 17:44

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!