Egy sok negativ kritikát kapott futárcég azt állítja kettőször megpróbált nekem egy terméket kézbesíteni, de nem tudták és ezután csak megsemmisíteni tudják. Talalkozott már valaki hasonlóval?
Figyelt kérdés
Egy sok negativ kritikát kapott futárcég azt állítja kettőször megpróbált kézbesíteni nekem egy terméket, ami nem igaz, és ha ez nem lenne elég azt mondják nem tehetnek semmi mást, mint amit a feladó kért, ha nem ér a termék célba és megsemmisítik. Találkozott már valaki hasonlóval?2022. jan. 18. 08:45
1/5 A kérdező kommentje:
Egy ruhát rendeltem és így jártam.
2022. jan. 18. 08:46
2/5 anonim válasza:
Melyik cég? Honnan rendelted? Nyomonkövetés mit mond? Eladó mit mond?
3/5 A kérdező kommentje:
A cég azt állitja, hogy xy email címen próbáltak értesíteni, mert ők azt kapták, de az nem az én email címem. Telefonon nem próbáltak elérni pedig a számomat jól tudták és nem is próbálták kétszer a rendelést kiszállítani. Expressone a futárcég, sok panaszt olvastam róluk. Az eladónak 90% feletti a pozitiv értékelése, nem hiszem, hogy ő a hibás, de hogy a hibás email hogy kerülhetett a képbe nem tudom... Lehet véletlenül a saját email címét adta meg.
2022. jan. 18. 09:47
5/5 A kérdező kommentje:
A tracking numberrol nem kaptam tájékoztatást, mivel a cég hibás emailt kapott lehet oda küldték a linket ami mutatta.
2022. jan. 18. 10:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!