Gáz lenne minden csomagnál eljátszanom ezt a csomagszállító cég ügyfélszolgálatánál? (több lent)
Szóval van egy oldal, amiről imádok rendelni, és maga a futárcég aki szállít is nagyon gyors és jó. Mindig pozitív tapasztalataim voltak velük.
Azonban ez az oldal, ahonnan rendelek nem adja át az e-mail címemet a futárnak, csupán a telefonszámom és szállítási címem, ennek okán sose tudom mikor jön a futár, csak aznap amikor hív, hogy itt van.
Múltkor ez pont olyan időpontra is esett, amikor nyaraltam (persze jogos lenne a kérdés, hogy miért nyaralási időpontra rendeltem, de egyébként külföldi oldalról van szó, és álmomban sem hittem volna, hogy 3 munkanap alatt észak-Európából ideérne csomag, alapból 2 hetes szállítási időintervallum van megadva). Szóval ekkor írtam az ügyfélszolgálatnak és átirányítottam a rendelést a depojukba, ami amúgy sincs messze tőlem. Azonban ezt nem teszik meg automatikusan, hanem kifejezetten előre kell szóljak, hogy még igényt tartok a csomagra.
Megint rendeltem, de lévén, hogy a futár általában mindig 8-9 óra között jön hozzám, szinte esélyem sem lesz az elkövetkező időszakban átvenni, mert hivatalosan is vége lett nálunk a home office-nak. Gáz lenne, ha minden alkalommal, mikor rendelek, akkor az ügyfélszolgálatnak e-mailt írnék, és átirányíttatnám a depojukba? Egyébként a futárcégnek nagyon jó rendszerük van, de így, hogy a webshop nem adja át az e-mail címem, nem kapok olyan levelet, ahol módosítani tudnék kiszállítási dátumot, vagy alapból tudnám csomagpontra küldeni.
Sajnos nem, munkahelyre nem rendelhetem.
Illetve feladóval sem tudok egyeztetni, hisz egy hatalmas webshopról van szó, akár 10-20 ezer rendeléssel naponta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!