Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A webáruházak ügyfélszolgálata...

A webáruházak ügyfélszolgálatai leereszkedő stílusban beszélnek a vásárlókkal/írnak a vásárlóknak. (Tisztelet a kivételnek). Ha ők hibáznak és felhívod rá a figyelmüket, akkor panaszodra úgy válaszolnak: "még miben segíthetek?".

Figyelt kérdés

Reklamálsz, hogy például nem kaptál szállítólevelet/számlát vagy késik a szállítás, erre küldenek egy e-mailt azzal a szöveggel, hogy "kérését frissítettük". Aztán semmi intézkedés nem történik.


Ezek példák, de összességében elmondható, hogy olyan hangnemben beszélnek, mintha kegyet gyakorolnának.



#webáruház #Ügyfélszolgálatok #Leereszkedő stílus
2021. nov. 8. 07:00
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
72%

Kérdező, ha ilyen stílusban beszélsz az ügyfélszolgálatossal nem csodálom, hogy elhajt.

Érdekes, én bárhol el tudom intézni, amit akarok

2021. nov. 8. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!