Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A webáruházak ügyfélszolgálata...

A webáruházak ügyfélszolgálatai leereszkedő stílusban beszélnek a vásárlókkal/írnak a vásárlóknak. (Tisztelet a kivételnek). Ha ők hibáznak és felhívod rá a figyelmüket, akkor panaszodra úgy válaszolnak: "még miben segíthetek?".

Figyelt kérdés

Reklamálsz, hogy például nem kaptál szállítólevelet/számlát vagy késik a szállítás, erre küldenek egy e-mailt azzal a szöveggel, hogy "kérését frissítettük". Aztán semmi intézkedés nem történik.


Ezek példák, de összességében elmondható, hogy olyan hangnemben beszélnek, mintha kegyet gyakorolnának.



#webáruház #Ügyfélszolgálatok #Leereszkedő stílus
2021. nov. 8. 07:00
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
65%
Mi a kérdésed te félkegyelmű?
2021. nov. 8. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
1-es: a te bajod, hogy nem érted. És ne aggassz senkire ilyen jelzőket. Nagyon eltanultad a minősítgetést.
2021. nov. 8. 07:16
 3/11 anonim ***** válasza:
47%

Én is tapasztaltam már hasonlót. Ügyfélszolgálatosként dolgozom, de mindig igyekszem részletesen segíteni és megoldani az ügyfél problémáját.

Sok helyen nem ezt tapasztalni. A kedvencem a Norbi Update ügyfélszolgálatosa (valószínű Norbi csinálja áll néven).

2021. nov. 8. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
48%

"Ezek példák"


amit írtál az pont nem volt példa a leereszkedő stílusra.

2021. nov. 8. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
4-es: ha a webáruház hibázik, erre felhívod a figyelmét, akkor miért kérdezi azt, hogy "miben segíthetek?". Hiszen ő szorul segítségre, mert ő hibázott. Ez szerinted nem leereszkedő stílus? Ha ezt nem érzed, az a te bajod, de ne oktass ki, kérlek.
2021. nov. 8. 08:24
 6/11 anonim ***** válasza:
78%

Onnantól, hogy felhívod a figyelmet a hibára ő kíváncsi, hogy mit tehetne, hogy neked jobb legyen, erről szól a kérdés, hogy miben segíthet.


Például:

Te: "kaptam egy mütyürt, ami kék, pedig pirosat rendeltem" (felhívod a figyelmet a hibára).

Ő: "miben segíthetek?" (= "visszaküldi és küldjünk helyette egy pirosat, vagy szeretne pénzvisszatérítést, esetleg csak kérjünk elnézést?")


Nem ő szorul segítségre (ő már tudja, hogy mi a helyzet), hanem te (neked nincs piros mütyüröd, csak egy kék).


"Reklamálsz, hogy például nem kaptál szállítólevelet/számlát vagy késik a szállítás, erre küldenek egy e-mailt azzal a szöveggel, hogy "kérését frissítettük". Aztán semmi intézkedés nem történik."


Igen, itt valami rossz szervezés van (mert "nem történik semmi").

A leereszkedő stílus amiről beszélsz számomra itt is hiányzik.

2021. nov. 8. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Az a te bajod!
2021. nov. 8. 08:39
 8/11 anonim ***** válasza:
59%
Jah, nyilván nekem van most problémám -)
2021. nov. 8. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
58%

Igazad van, ezek ilyenek!


Megkaptad most azt a választ, amit olvasni akartál. Csókolom.

2021. nov. 8. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
74%
Emelkedj fel hozzájuk.
2021. nov. 8. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!