Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Otpdirekt? Mit csinálok rosszul?

Otpdirekt? Mit csinálok rosszul?

Figyelt kérdés
A napokban megjött az OTP Junior kártyám, és megpróbáltam belépni az otpdirekt-be illetve a smartbank-ba is, de ezt írja mindig: ,,Az Ön által megadott belépési adatok közül egy vagy több hibás." Na most, még a kártyám nincs ,,aktiválva" nem használtam még, ez lehet a baj? vagy az tökmimdegy hogy aktiválva van-e? az adatok 100% hogy jók, ugyanis a szerződés megvan, és helyesen írtam be mindent.

2021. szept. 18. 21:26
 1/1 anonim ***** válasza:
mindegy, hogy a kártya aktiválva van vagy sem.
2021. szept. 18. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!