Ebben az esetben mi lesz a vásárlással? Érvénytelen simán, vagy lesz valami következménye?
Két napja vettem volna online két figurát ajándékba, kb. 12 ezer Ft értékben (+szállítás) egy online webshopból. Kicsekkolásnál azt a lehetőséget választottam, hogy bankszámláról utalok (nincs most annyi fölös KP nálam hogy kifizessek ennyit, meg az ha jól rémlik extra költség is, PayPaljuk meg nincsen), viszont nem volt sehol megadva bankszámlaszám és hozzá név. Ettől függetlenül rányomtam a megrendelésre (tudom, nagy hülyeség volt), mert azt írták majd kapok visszaigazoló emailt, és azt hittem abban benne lesz a számlaszám és név amire utalhatok (vettem más webshopból is korábban dolgokat hasonlóan, ott megkaptam emailben a számlaszámot és az egész dolog menetét, flottul ment is az utalás és meg is kaptam amit rendeltem). Kaptam itt is visszaigazoló emailt, de abban csak kvázi egy nyugta volt, hogy megrendeltem X és Y figurát ekkor és innét ennyi értékben, de számlaszám sehol. Ebből kifolyólag nyilvánvalóan nem tudtam elutalni nekik a pénzt hisz nincsen hová. Azóta sem kaptam másik emailt pedig már két nap eltelt, szóval nem hiszem hogy fog jönni ilyesmi..
Ebben az esetben mit kell tenni, szimplán ignoráljam mert úgysem küldik el addig a terméket amíg nincs kifizetve, vagy ennek lehet jogi következménye hogy megrendeltem valamit ami nincsen kifizetve?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!