Mi történhetett a jófogáson?
Tegnap kiválasztottam egy terméket. Volt olyan opció, hogy szállítással kérem. Beírtam az adatokat, kiválasztottam a fox post autómatát. A végén jött egy e-mal:
“A kérelmet elküldtük az eladónak, hamarosan újabb e-mailben értesítünk arról, hogy elfogadta-e az igénylésed, ha ez megtörténik, a szállítási folyamat automatikusan elindul, melyről külön e-mailben fogunk értesíteni. Az 1499 Ft-os szállítási díjjal emelt utánvét összegét bankkártyával tudod majd kifizetni az automatánál.”
De semmilyen értesítés nem jött. A terméket törölték. A jófogás fiókomban a “rendeléseim” pontban látszik a termék, de ha rányomok, azt írja, a terméket törölték. Már nem lehet a képeket se megnézni. Akkor most mi van? Keressek mást? Nehogy megrendelek mást és ezt meg kiküldik. De ha már nem eladó, akkor miért nem ír valamit az eladó?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!