Adnátok az eladónak értékelést, ha katasztrófális volt az adás-vétel, de nagy nehezen megkaptad a terméket?
pozitív-semleges-negatív értékelés van
Szerintem sokan csak a százalékot nézik meg az eladó neve mellett, meg, hogy van-e negatív értékelése. Ezt az eladót én senkinek se ajánlanám, mindenkit megkímélnék attól, hogy vele üzleteljen. Miattuk adnék egy negatív értékelést, részletes leírással, hogy tudjam jelezni, hogy nagy bajok voltak a tranzakcióval.
Ugyanakkor nagy nehezen elvileg meg fog oldódni az ügy. Az eladó eddigi megnyilvánulásaiból kiindulva, ha adnék ezek után egy negatív értékelést, olyan üzenetet kapnék, hogy felrobbanna a képernyőm. És átérzem, hogy ha az ő helyzetében lennék, nem tetszene, ha lehúznának, hisz végül megoldódott az eset (de mint vevő teljes mértékben úgy érzem, hogy elfogadhatatlan volt a mód, ahogy ez lezajlott).
Szóval vagy negatívot adok, hogy a többi vásárlónak valós képet adhassak és szembenézek az eladó haragjával.
Vagy nem adok értékelést és az eladó tovább árusít majdnem 100%-os értékeléssel.
(Semleges, pozitív adása a történtek elmondásával egyrészt nem lenne őszinte értékelés, mert nem semleges (, pozitív) volt az adás-vétel, hanem katasztrofális. Másrészt, ha leírnám a történteket, ha elolvassa az eladó, tuti rám írna, hogy milyen valótlanságokat állítok róla)
(Az eladó nekem túl korán adott pozitív értékelést, mielőtt elkezdődött a nagy harc a termék megkapásáért)
Adhatsz te negatív értékelést is , de töröltetni fogja az oldal üzemeltetőivel.
Főleg, ha megkapod a terméket.
Én figyelmesen elolvasnám az értékelésről írottakat az adott webáruházban. Ha létrejött az adásvétel, akkor több helyen nem adhatsz negatívot. És vica versa, ha nem jött létre az adásvétel, akkor nem adhatsz pozitívot.
Tedd inkább tiltólistára, ahogy a #2 javasolja.
Miért kell mindent megbosszulni?
Igazából 4 értékelési lehetőség van, mert van olyan is, hogy nem jött létre az adásvétel.
Bocsi, de én itt nem látom a megbosszulást.
Én meg úgy látom, a vevőknek nem lehet a kedvébe tenni!
100%-os az értékelésem, de a csillagjaim rendesen meg vannak "faragva"!
"túl sokáig tartott a postázás", máskor meg "nem lehet elérni telefonon" - ezt olyan ember írta, aki személyes átvételnél az ország másik feléből vásárolt, ezért én adhattam volna negatívot, mert nem jött a termékért, de nem vagyok bosszúálló.
Eddig két kapott negatívot töröltettem, egyet eladóként, egyet vevőként, ezt úgy kaptam, hogy elutaltam a pénzt, de terméket nem kaptam, bosszúnegatív volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!