Lekv Áron kérdése:
Eláltam egy termék vásárlásától ugyanis rossz volt az új termék akummulátora. A vétel árát visszautalták. A mai napon pedig még egyszer megérkezett az összeg. Mit csináljak? Vegyem fel velük a kapcsolatot vagy majd ők megteszik.
Figyelt kérdés
2021. jan. 21. 14:11
1/10 anonim válasza:
Ez melyik platform és mekkora összegről beszélünk? Amúgy praktikus felvenni a kapcsolatot velük, nehogy később valami bajod legyen belőle.
2/10 A kérdező kommentje:
Egy mobiltelefonos, okos eszközös webáruhàz. Kicsivel több mint 50.000 FT.
2021. jan. 21. 14:27
3/10 anonim válasza:
Mindenképp jelezed nekik a hibát.
4/10 anonim válasza:
Inkább te szólj nekik, mint ők neked. Hívd fel őket, mondd el mi történt, aztán utald vissza a pénzt.
5/10 anonim válasza:
Az a korrekt, hogy szólsz, hogy kétszer utalták el. Nyilván hibáztak.
6/10 A kérdező kommentje:
Tegnap felvettem velük a kapcsolatot. Megköszönték hogy jeleztem. Vissza is utaltam az összeget.
2021. jan. 22. 10:37
9/10 anonim válasza:
Utolsó: ezért tart itt ez az ország.
Kérdező: Le a kalappal, jó tudni, hogy vannak még ilyen rendes emberek!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!