Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Egyedileg gyártott bútort...

Mrsitn kérdése:

Egyedileg gyártott bútort mikor lehet lemondani, és mikor követelheti vissza a pénzét az ügyfél?

Figyelt kérdés
Adott egy egyedi konyhabútor. A bútor jelenleg 90%-s állapotban van. Az ügyfél már most minőségi reklamációval él, melyeknek egy része átalakításból adódott, egy részére az elején figyelmeztettük, egy része pl, hogy a ragasztó még nincs letakarítva az élekről. Gyakorlatilag mindenbe bele köt, holott eleve a fal sem volt egyenes, sem derékszög, mikor azt kijavították, akkor sem. Elhangzott a bontsuk el a bútort mondat is. Teljesen egyedi minden eleme. Mit lehet ilyenkor tenni? Aláírt szerződés nincs, külföldön él a megrendelő. Műszaki leírással ellátott ajánlat, tervek vannak. Az előleget átutalással fizette. Forduljak ügyvédhez?

2021. ápr. 12. 20:58
 1/3 anonim ***** válasza:

Szerződés nélkül sokat az ügyvéd sem tehet.


Szerintem a vevőjelöltnek most nem lesz bútora, neked meg pénzed (de az előleget meg fogod tartani).

2021. ápr. 12. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Van írásos bizonyítékod, hogy az ajánlatot elfogadta a megrendelő és kéri, hogy kezdd el a gyártást? Esetleg a változtatásokról, amiben felhívtad a figyelmet arra, hogy így minőségi probléma lesz? Ez még talán segíthet.
2021. ápr. 13. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Messenger kommunikáció van, képekkel, megoldási javaslatokkal.
2021. ápr. 13. 09:49

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!