Egy webáruház miért akarja velem kifizettetni a visszaküldött csomag utánvételen szállítási árát?
Rendeltem jónéhány pólót a fiaimnak, kb 16e Ft értékben. egész olcsó volt, 1390Ft volt egy póló. Megrendeltem hétfőn, ki is szállították tegnap, szerdán.
Ma, csütörtökön reggel jött a gls, hogy hozott csomagot. Kimentem, kérdeztem, hogy honnan? Milyen csomagot, mert én nem rendeltem. Azt mondja, a feladó Pamutlabor. Mondom neki: Az érdekes, mert én egyszer rendeltem onnan, tegnap meg is jött. Ez valami tévedés, nem rendeltem mást, főleg nem 43ezer Ft-ért.
Bekiabáltam a házba, hátha más rendelt, 2 fiamtól nemleges válasz, feleségemtől is dettó. Senki nem rendel semmit, főleg nem ruhát.
Nagyon egyszerű, a futár már mondta is: Akkor valami kavarodás van. Tehát visszaküldik. Én: Igen, igen. ugyanis nem rendeltünk. Téves csomagként jelölte be, nem "elállás a vásárlástól".
Azátn most jött egy email a pamutlabortól, hogy elállás a vásárlástól és kéretik kifizetni a szállítás költségét, 3240Ft-ot pontosan.
Írok nekik vissza, hogy köszönöm a tájékoztatást, de azért küldtem vissza a csomagot, mert nem rendeltem semmit. Amit rendeltem meg már megérkezett. Valószínűleg valami tévedés történt.
És erre válaszolnak: A szállítás költségét köteles vagyok fizetni, ha én küldöm vissza a csomagot.
HOGY VAN EZ??? Nem rendelek semmit, visszaküldöm és még velem fizettetik ki? Még akkor sem kéne kifizetnem, ha a saját csomagomat küldöm vissza!!
Annyit írtam nekik, hogy ezt a csomag megrendelőjével beszéljék meg, én nem szándékozom kifizetni a másnak a hibájából adódó költségeket.
Ez mind ügyfélszolgálatos email, először automatikusan jött, hogy fizessem a szállítást, utána váltott át ügyfélszolgálatra.
akkor kimásolva:
"Kedves Renáta, a rendelt csomagom megérkezett, nem rendeltem újabbat, ezért a mai (téves) csomagomat visszaküldtem. Már azért sem lenen fair átvenni, mert valaki más biztos vár rá.
Tisztelettel: Károly"
3: én úgy tudtam, hogy a saját csomagnál is fenntarthatom az elállás jogát. Az már üzlet függő, hogy a szállítást kifizettetik.
Na de más csomagjánál? Gondolom elnéztek egy listát és az én nevem, címem, számom adták meg. Nem az én csomagom, nem én rendeltem, nem fogok más hibája miatt fizetni. Ezt le is írtam, ahogy fentebb olvasható.
Igazad van.
De ezt ne nekünk magyarázd, hanem a Pamutlabornak. Írd meg a rendelésed számát, amit tegnap kiszállítottad, és hoyg csak ezt rendelted, és kérd meg, hogy nézzenek utána a másik rendelésnek, hogy mikor és ki adta le.
Ne itt puffogj. Nyilván ha te nem rendeltél semmit, akkor nem kell fizetned.
(és bocs, de kicsit sok a felesleges infó, nem érdekel itt senkit, hogy menynibe kerül egy póló, hoyg szó szerint milyen beszélgetés hangzott el te és a feleséged között, illetve hogy mi az ügyintéző keresztneve)
Nagyon egyszerű. Ha nem rendeltél semmit, nincs mit visszakuldeni.
Ne foglalkozz velük!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!