Cingi75 kérdése:
Gyakran előfordul, hogy az Otto webáruház nem fizeti ki több tízezres visszaküldött termék árát?
Figyelt kérdés
2019. nov. 10. 03:59
1/5 anonim válasza:
Biztos vagyok benne, hogy ha bizonyíthatóan visszaérkezett hozzájuk az áru, akkor vissza fogják fizetni.
Azért nem ártana, ha kicsit bővebben leírnád az esetet és hogy mi mikor történt (vásárlás, visszaküldés).
2/5 anonim válasza:
Otto? Kizárt, hogy nem fizeti vissza.
Mikor küldted vissza, milyen címre és milyen csomagként? Nyomonkövetés szerint átvették?
3/5 A kérdező kommentje:
Átvették bizony, vissza is igazolták, és nem tegnap!
2019. nov. 11. 08:45
4/5 anonim válasza:
Nem vagy valami bőbeszédű, kérdező.
Na mindegy, így nem lehet segíteni, csak annyit tudok mondani, hogy 2 hosszú hétvége is volt nemrég - lehet, hogy emiatt csúszik a dolog.
Egyébként próbáltad már az ügyfélszolgálatukat felhívni, hogy hol tart az ügyed?
5/5 A kérdező kommentje:
#4/4 köszönöm, hogy válaszoltál.Igen, beszéltem.1200000 udvarias levelet írtam nekik.Azt mondják(írják) állandóan, hogy "majd jövő héten, elnézést és köszönjük a türelmét",vagy "elküldtük, de visszajött" majd "a pénzügyi osztály intézi,köszönjük a türelmét"sorolhatnám.Ez így megy október 22.óta.Ha utalvány azonosítót kérek,vagy nem hallják, vagy 50 kérés után:"a Posta nem küldte el"...Otto..
2019. nov. 13. 08:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!