Webáruházat üzemeltetek. Visszaküldtek árut - nem ez a gond - viszont számla nélkül és postai rózsaszín utalványon kérik vissza a pénzt (6700 Ft), ami jelentős többlet költséggel jár plusz be kell mennem a postára. Ilyenkor mi a teendő?
Figyelt kérdés
2017. dec. 20. 08:34
1/5 anonim válasza:
Mit mond az oldalad szabályzata? Ugyanis ha ki van kötve, hogy bannkártyára utalsz vissza, akkor így jártak. Ha nincs, akkor meg te jártál így.
3/5 anonim válasza:
Mondjuk az sem mellékes, hogy milyen módon fizetett a vásárló. Ha utánvéttel, akkor jogos lehet a kérése, ellenkező esetben kevésbé...
4/5 A kérdező kommentje:
A pénzvisszatérítés tényleg nem volt egyértelmű az ASZF-ben, azt módosítottam is. Az OK, hogy most postán megy. Viszont nem küldte vissza a számlát. Azzal mi legyen, arra várok tanácsot.
2017. dec. 20. 09:08
5/5 Orfeus válasza:
Nem értem, hogy lassan minden második embernek webáruháza van, de 2 forintért az anyját is eladja ha valami gáz van. Gyerekek, komolyan 7 rongyon vagyunk kiakadva? Gyakorin teszel fel olyan kérdést, amit a könyvelőnek odadobnál, és 2 perc alatt megmondaná hogy mi van...
Nem akarok senkit bántani mert korrekt volt a kérdés, és látszik hogy nem madár írta. Jó hogy nem írtad melyik webshop, mert ha a tulaj ennyire nincs képben a dolgokkal, akkor ne értsd félre, de nem szeretnék ilyen helyen vásárolni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!