Hova fordulhatok ilyen esetben? Kedden reggel kikötötték nálunk a gázt.Azonnal felvettük velük a kapcsolatot és leirom mi történt a 2 nap alatt:
Figyelt kérdés
Kifizettettek velünk egy számlát ami nekünk nem volt és el faxoltuk,igéret hogy vissza kötik,kiderült a kollégának nem kellett volna kikötni és szabálytalanul járt el,megtudtuk hogy 4hónap túlfzetésünk van,közölték kikell fizetni 8000ft-ot a vissza kötésért és faxoljuk ezt is megtettük,"bár jogtalannak érzem"azt mondták mostmár jönnek és visszakötik, ma reggelre igérték ez idáig senki sem jelentkezett.Nállunk minden gázról megy így nem tudunk fürödni,főzni és nagyon hideg is van a lakásban,4 gyermekünk van és nem értik mi történik.Én úy érzem nem mi hibáztunk de kihez fordulhatnánk a szolgáltatóhoz hiába tesszük.2008. dec. 4. 09:41
1/1 anonim válasza:
Ügyfélszogálaton kezdd el emlegetni a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (volt Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet) nevét. Ha nem csipkedik magukat, akkor 1/459-4800...
Ha elismerik (írásban), hogy jogalap nélkül kötötték ki a gázt, akkor jóváírásként ezt is meg kell kapnod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!