Milyen végzettség kell ahhoz, hogy valaki otthonról (Home Office-ban) dolgozzon?
Ez nem végzettségfüggő. Cég és feladatkörfüggő.
Én pl programozó vagyok és otthonról dolgozok általában.
Most a legtöbb irodai munka home officeba működik a vírus miatt.
Én vírustól függetlenül abban dolgozom, informatikusként, most tényleg itthonról, de 1 évet életem Barcelonában, majd pár hónapot a Kanári szigeteken és onnan dolgoztam. Jól hangzik, de pénzben nem érte meg, mindkettő hely drága nyilván. Meg hiába ismertem meg helyi embereket, mégis magányos az ember. Szép környék stb, de rendes barátok itthon vannak ott sokszor éreztem egyedül magam, magyar cégnek dolgozom, így még munkatarsakkal sem találkoztam előben.
De most itthon vagyok Magyarországon, otthonról dolgozom, itt is néha érzem, hogy ki kell mennem a házból már csak egy kört sétálni, mert 3 napja nem voltam az utcán.
Próbálom ismerőseimet, barátokat kimozdítani, de hétköznap lehetetlen, mert dolgoznak, utaznak... Örülnek, hogy végre otthon vannak, én meg folyamatosan otthon vagyok, szabadulnék már sokszor.
Viszont, valóban jóval kényelmesebb, utazás kidobott idő, meg bent kötöttebb, plusz azért az itthoni dolgokat is meg lehet csinálni közbe. Főzök, bapakolom a mosogató gépet... És nem utána kell, ha hazaértem. Persze nekem olyan, hogy van amikor sok a munka és munkaidőn túl is csinálom, van amikor meg alig dolgozom egy nap, na ezeken a napokon csak híreket olvastam bent egész nap és rohadt unalmas volt. Ésszel kell csinálni, mert mehet a munka rovására is az egész,plusz be lehet fordulni a magányban. Szóval kell tudni rendszert vinni a dologba, meg délután hétvégén, barátok stb... Hétköznap is elmenni minimum egy rövid sétára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu