Meddig illik várni eBayen mielőtt "step in"-t kérek?
Még múlt kedden érkezett meg az egyik rendelésem egy német eladótól, amiért elég sokat fizettem, vadonatújként hirdetett, gyűjtői figura, ami gyakorlatilag egy vékony papírba volt becsomagolva meg egy vékony falú műanyag dobozkába, szépen meg is sérült az alja, ezt jeleztem az eladónak, akkor nem reagált, ezért nyitottam egy return case-t. Ott már visszaírt múlt csütörtökön hogy megkapta az üzenetem, és hogy péntekig (nem most péntekig, hanem múlt péntekig) üzleti úton van, utána felveszi a kapcsolatot a futárcéggel hogy mi a teendő. Ennek ma már kerek egy hete, és az eBay tegnap óta már felajánlotta hogy mivel elég idő eltelt és nem történt változás, így közbelépnek ("step in") ha kérem. Ma is írtam még délelőtt az eladónak, azóta se reagált. Nem akarok bunkó lenni és úgymond hátbatámadni mivel amúgy elég jó árban volt a cucc (igaz hogy drága, de máshol még drágább lenne), illetve udvarias volt a kommunikációja, meg jó eséllyel a futárszolgálat a ludas benne hogy úgy bántak vele mint a focilabdával, ugyanakkor ez is zavaró hogy egy hete nem reagál, valamit kezdeni kéne lassan mert én nem sérült terméket vettem de azt kaptam.
Az lenne a kérdésem, mennyi időt "illik" várni mielőtt az eBay-hez fordulok közbelépésért? Az egy hét az már elég idő? Kérjek segítséget vagy várjak még?
Egy hete tudna reagalni, de nem tette? Azonnal klikk a step-in-re, boven eleget vartal, teljesen korrekt voltal.
Ha tovabb varsz, maximum kifutsz az idobol, amig reklamalhatsz, nem erdemes erre jatszani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!