Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha 2szer vonta le a bolti...

Ha 2szer vonta le a bolti terminál az összeget,de náluk az esti záráson 1szer szerepel(megmutatták,le is fotóztam),viszont a netbankom szerint 2 tranzakció történt,21sec.eltéréssel,és nem érintettem 2szer a kártyát,akkor mit lehet csinálni?

Figyelt kérdés

Bankban is voltam már,ők küldtek az üzletbe.

Fogyasztóvédelem tud segíteni?

Nem nagy összeg,de ez akár nagyobb esetén is előfordulhat,és más hibája miatt,ne nekem kelljen fizetni!


2020. dec. 31. 09:29
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
57%
Valaki hibázott, de akár valamilyen csalás is történhetett. Fárasztó, kellemetlen, de szerintem ne hagyd annyiban. Ha a bank nem hajladó jóvá írni, marad a rendőrségi feljelentés, hiszen téged megkárosítottak, feltételezhetően megloptak.
2020. dec. 31. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
93%
Le is vonták vagy csak zárolva van?
2020. dec. 31. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

Már le is vonták.

Dec.26.án történt a vásárlás.Mivel már levonták,nem is látszana az a 21sec.eltérés a 2 tranzakció között,ha nem fotóztam volna le aznap este,amikor észrevettem.

2020. dec. 31. 10:14
 4/12 A kérdező kommentje:
604ft-ról van szó,de ugyanúgy lehetett volna 15000ft is.Akkor is csak ez lenne,hogy nincs felelős.
2020. dec. 31. 10:16
 5/12 anonim ***** válasza:
72%
Írj be a vásárlók könyvébe, csatold a képet
2020. dec. 31. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Boltban,vagy bankban?
2020. dec. 31. 10:22
 7/12 anonim ***** válasza:
72%
Boltban
2020. dec. 31. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

A banknak kell(ett volna) rendeznie, nem a boltnak.

Most volt egy hasonló eset ahol a lányom dolgozik. Először elutasította a tranzakciót a terminál, aztán levonta, a boltnál csak egyszer szerepel, de a vevőnél kétszer vonta le.

A bolt nem utalhat vissza, mert nála csak egyszer jelenik meg az összeg.

A bank nem foglalkozott a vevővel (macerás munka lett volna)

Úgy tudták megoldani, hogy a bolt felvette a kapcsolatot a terminál üzemeltetőjével, elküldtek minden bizonylatot, a vevő bizonylatait is (szkenelve mindent) a terminálosoknak és azok térítették vissza a pluszban levont összeget a vevőnek (több mint egy hét volt mire megkapta)

2020. dec. 31. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Én is úgy gondolom,hogy a banknak lenne a dolga.A boltos megmutatta a napi bizonylatokat,ahol tényleg csak 1szer szerepel,a netbanknál van 2szer.Egyébként nekem egyből sikerült a tranzakció,nem utasította el.

Nem hinném,hogy a boltos trükközött volna.

2020. dec. 31. 12:20
 10/12 anonim ***** válasza:
100%
Ez a bank dolga, őket maceráld. Ha nem lépnek, tegyél feljelentést, és keress új bankot.
2020. dec. 31. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!