Ha 2szer vonta le a bolti terminál az összeget,de náluk az esti záráson 1szer szerepel(megmutatták,le is fotóztam),viszont a netbankom szerint 2 tranzakció történt,21sec.eltéréssel,és nem érintettem 2szer a kártyát,akkor mit lehet csinálni?
Bankban is voltam már,ők küldtek az üzletbe.
Fogyasztóvédelem tud segíteni?
Nem nagy összeg,de ez akár nagyobb esetén is előfordulhat,és más hibája miatt,ne nekem kelljen fizetni!
Már le is vonták.
Dec.26.án történt a vásárlás.Mivel már levonták,nem is látszana az a 21sec.eltérés a 2 tranzakció között,ha nem fotóztam volna le aznap este,amikor észrevettem.
A banknak kell(ett volna) rendeznie, nem a boltnak.
Most volt egy hasonló eset ahol a lányom dolgozik. Először elutasította a tranzakciót a terminál, aztán levonta, a boltnál csak egyszer szerepel, de a vevőnél kétszer vonta le.
A bolt nem utalhat vissza, mert nála csak egyszer jelenik meg az összeg.
A bank nem foglalkozott a vevővel (macerás munka lett volna)
Úgy tudták megoldani, hogy a bolt felvette a kapcsolatot a terminál üzemeltetőjével, elküldtek minden bizonylatot, a vevő bizonylatait is (szkenelve mindent) a terminálosoknak és azok térítették vissza a pluszban levont összeget a vevőnek (több mint egy hét volt mire megkapta)
Én is úgy gondolom,hogy a banknak lenne a dolga.A boltos megmutatta a napi bizonylatokat,ahol tényleg csak 1szer szerepel,a netbanknál van 2szer.Egyébként nekem egyből sikerült a tranzakció,nem utasította el.
Nem hinném,hogy a boltos trükközött volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!