Ha 2szer vonta le a bolti terminál az összeget,de náluk az esti záráson 1szer szerepel(megmutatták,le is fotóztam),viszont a netbankom szerint 2 tranzakció történt,21sec.eltéréssel,és nem érintettem 2szer a kártyát,akkor mit lehet csinálni?
Bankban is voltam már,ők küldtek az üzletbe.
Fogyasztóvédelem tud segíteni?
Nem nagy összeg,de ez akár nagyobb esetén is előfordulhat,és más hibája miatt,ne nekem kelljen fizetni!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Már le is vonták.
Dec.26.án történt a vásárlás.Mivel már levonták,nem is látszana az a 21sec.eltérés a 2 tranzakció között,ha nem fotóztam volna le aznap este,amikor észrevettem.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
A banknak kell(ett volna) rendeznie, nem a boltnak.
Most volt egy hasonló eset ahol a lányom dolgozik. Először elutasította a tranzakciót a terminál, aztán levonta, a boltnál csak egyszer szerepel, de a vevőnél kétszer vonta le.
A bolt nem utalhat vissza, mert nála csak egyszer jelenik meg az összeg.
A bank nem foglalkozott a vevővel (macerás munka lett volna)
Úgy tudták megoldani, hogy a bolt felvette a kapcsolatot a terminál üzemeltetőjével, elküldtek minden bizonylatot, a vevő bizonylatait is (szkenelve mindent) a terminálosoknak és azok térítették vissza a pluszban levont összeget a vevőnek (több mint egy hét volt mire megkapta)
Én is úgy gondolom,hogy a banknak lenne a dolga.A boltos megmutatta a napi bizonylatokat,ahol tényleg csak 1szer szerepel,a netbanknál van 2szer.Egyébként nekem egyből sikerült a tranzakció,nem utasította el.
Nem hinném,hogy a boltos trükközött volna.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!