Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi ilyenkor a teendő?

Mi ilyenkor a teendő?

Figyelt kérdés
A Csomagpostas.hu oldalról rendelni szerettem volna egy terméket de a tranzakciót (banki átutalást)először sikertelennek írta ki majd automatikusan sikeresnek,tehát úgy levonta a pénzt hogy nem is mentem ezután semmire. Rá 4-5 órával később megint kaptam egy értesítést hogy sikertelen vásárlás amikor már levonták egyszer az összeget és megint nem mentem vissza az oldalra!? Ilyenkor mit lehet tenni? Ez valami link oldal lenne?

2020. jún. 10. 22:26
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Első körben írj a webshopnak, ha nem segítenek 1-2 napon belül, hívd fel a bankod bankkártya helpdeskjét, ők vissza tudják szerezni a pénzt. De ha megbízható a webshop, gyorsan utánanéznek és megoldják.
2020. jún. 10. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

kártyás fizetés volt vagy valóban utalás?


amúgy azt tudod, hogy ezeket a cuccokat az ebay-en, banggoodon, gearbesten jóval olcsóbban megkapod? és ezek is dropshipinggel szállíanak

2020. jún. 11. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
2020. jún. 11. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Május 25-én rendeltünk erről a webshopról kicsit több, mint 4000 Ft értékben. Sajnos a rendelést nem én, hanem húgom adta le, nem volt körültekintő, nem nézte meg, honnan vásárol. E-mailben azt írták a rendelés után, hogy június első hetében szállítanak. Mai napig nem érkezett meg, de ami a legbosszantóbb, nem is válaszolnak az üzeneteimre (már 3-szor írtunk nekik). Mai nap elfogyott a türelem (ráadásul húgom tanárnak ballagási ajándéknak szánta, ami addigra már úgysem érkezik meg...), felhívtam a számlavezető bankomat (OTP), hogy mi ilyenkor a teendő. Segítőkész ügyintézőt fogtam ki, felvette a panaszomat, kérvényeztem az összeg jóváírását, elvileg 15 munkanapon belül történni fog valami. Ha lesz eredmény, mindenképpen leírom ide is, tanulságként. Mindig körültekintően kell vásárolni, ezt húgom is megtanulta azóta. Ahogy előttem is írták, ez a webshop ugyanúgy Amazonról/Bangoodról/eBayről rendel meg olcsón cuccokat, és továbbadja marha drágán, cég ráadásul nem is magyar székhelyű, telefonszámuk meg miért is lenne?! Ilyen websdhopokon ráadásul erősen javasolt a PayPal használata, tudtommal (ismerősök elmondása alapján) jóval egyszerűbb a pénz visszatérítése.
2020. jún. 15. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Igen,köszönöm a válaszokat a bank szerencsére vissza tudta szerezni az elutalt összeget. Sajnos nem korrekt ez az oldal, nem ajánlom én sem.
2020. jún. 16. 01:05
 6/6 anonim ***** válasza:

#4-es vagyok. Ahogy ígértem, beszámolok a tapasztalatokról. E hónap 15-én délelőtt telefonáltam a banknak, ahogy előzőleg leírtam. Szerda este 21 órakor az összeg már a számlámon szerepelt, ami szerintem rekord idő. Tegnap kaptam kézhez a levelet a banktól, amiben leírták, hogy a reklamációmat elfogadták, és az összeget már vissza is utalták. Így szerencsére pénzem nem bánta a történetet.

Aki esetleg már megszívta a webáruháznál, de megoldásra ott nem jutott, nyugodtan hívja fel a számlavezető bankját, segíteni fognak. Ahogy olvastam, 30 napon belül gyorsítottan jár el a bank, amúgy meg banktól függően 120-180 napig visszamenőleg igényelheted a chargeback-et.

2020. jún. 23. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!