Mi ez a közgazdasági jelenség és miért van?
Emellett létezik akvizíció is. Felvásárolja pl a kisebb nnoname gyártót és saját termékeit "butított verzióban" is piacra dobja az olcsóbb kategóriában, vagy szimplán ugyanazt gyártja, olcsóbb anyagokból más összetevőből, vagy csak más terméknév alatt.
Vénusz étolaj a Cora-s Winnyvel egy üzemből jött.
Mosópor estén a Tomi és az osztrák Fox, a Weisser Riese és a Persil egy azon Henkel gyártósorrol kerültek ki itthon.
A Samsung a Dimarsonnal, az Orion a török nonamekkel.
Klímából Daikiné az obis Airfel is.
Árban meg ég és föld a kettő.
Ha már nincs akkor potenciál egy termékkör mennyiségi növekedésben, akkor lehet gondolkodni a termékkör szélesítésben , vagy új divíziókkal
lásd pl. Elektrolux-Lehel ( hűtő, fagyasztó, orvosi eszközök, kávéfőző, porszívó gyár, Electrolux, Lehel, Zanussi, Candy, Carrier, stb. márkák egy gyárépületen belül).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!