Ha elállok egy terméktől, de nem térítik vissza az árát, akkor visszaküldik a csomagot?
Ha gyári hibás a termék, akkor kötelesek kicserélni.
Emailben jelezd az elállást és fotót csatolj mellé a hibáról.
Próbáld meg megbeszélni velük, hogy mi legyen a termékkel. Ne küldd vissza, ha nem egyeznek bele, mert akkor se pénzed nem lesz, se ruhád - így viszont, ha kekeckednek, akkor a fogyasztóvédelemnél jelezheted a hozzáállásukat, a panaszodat.
Mondjuk az oldalukon nem találtam olyant, hogy ha hibás a termék, akkor nem fizetik vissza a pénzt - lehet, valamit félreértettél. Elég korrekt a hozzáállásuk: 60 napig lehet visszaküldeni, stb.
Lehet, erre gondoltál?
"Amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy használt a FACTCOOL elutasíthatja a pénzvisszafizetést és a csere lehetőségét. "
" [link]
Az emailhez feltétlenül csatold a fotót a ruha hibájáról.
Az fontos, mert akkor ők is jobban képben vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!