Fair dolog így megvágni a vásárlót?
Másodikán rendeltem egy sim kártyát egy új szolgáltatótól. Négy nap múlva kaptam meg a postától és elfoglaltságok miatt csak ma volt időm belerakni a telefonba - mikoris azt látom, hogy az utóbbi hat nap használatot is kifizettetik velem!!!! Két nappal ezelőtt még nálam sem volt a kártya!!!! Nemhogy aktiválva nem volt, de még csak a telefonomba sem került és sose láttam. Ezt mégis hogy tehetik meg??
Nagynehezen kapcsolatba tudtam lépni egy dolgozóval, mert feltűnt, hogy magasabb a havidíj, mint amit a honlapon ígértek, mire ő azt mondta, hogy mától számítják az új hónapot, és a másodikától nyolcadikáig tartó időszakot is ki kell fizetni. Mégis hogy van ez???
Valóban kis összeg, kb 1600 forint, de múlthéten ennyi borravalót kaptam. Ez most olyan érzés, mintha semmit sem kaptam volna. Ritkán kapok a munkámban borravalót, úgyhogy annyira örültem neki, jól esett. És csak úgy kicsúszik ez az összeg a kezemből, jogtalanul.
1600 forintból sok apróságot lehetne venni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!