Fair dolog így megvágni a vásárlót?
Másodikán rendeltem egy sim kártyát egy új szolgáltatótól. Négy nap múlva kaptam meg a postától és elfoglaltságok miatt csak ma volt időm belerakni a telefonba - mikoris azt látom, hogy az utóbbi hat nap használatot is kifizettetik velem!!!! Két nappal ezelőtt még nálam sem volt a kártya!!!! Nemhogy aktiválva nem volt, de még csak a telefonomba sem került és sose láttam. Ezt mégis hogy tehetik meg??
Nagynehezen kapcsolatba tudtam lépni egy dolgozóval, mert feltűnt, hogy magasabb a havidíj, mint amit a honlapon ígértek, mire ő azt mondta, hogy mától számítják az új hónapot, és a másodikától nyolcadikáig tartó időszakot is ki kell fizetni. Mégis hogy van ez???
Ez szarkazmus nélkül?
Dehát hogyan fizethetnék olyan időszakért, amikor még nálam sem volt a kártya? Úgy lenne tiszta, ha akkortól indulna el, amint aktiváltam..
Nem, nem onnan indul...
Olvasd el a fogyasztóvédelmi törvény ide vonatkozó paragrafusát.. használatbavételtől indul hivatalosan. (nettó 6perc volt megkeresni)
Ugyanez van pl kézbesített leveleknél is sokszor, amikor x napod van visszajelezni, olyankor is a kézbesítés idejétől pörög. Igaz ez most full más példa volt, csak az elvet akartam szemléltetni. Fogyasztóvédelmi törvény kitér mindenre.
A kérdező felháborodása jogos, viszont kis összeg...
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!