Rendelt már valaki a maszkot.hu weboldalról?
"Your message to <info@maszkot.hu> was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)"
A sok "elégedett" ügyfél miatt már be is dugult a postaládájuk.
Mi is végcsináltuk a rendelést, a várakozást, ma pedig megtettük a következő lépéseket:
- Ügyfélkapus bejelentés a Fogyasztóvédelemnél.
- Ügyfélkapus feljelentés a Rendőrségnél... (Egy apró poén: a feljelentési nyomtatványt nem tudod addig elküldeni, amíg ki nem töltöd azt a rovatot, hogy hol vertek át, de oda utca- házszámot kell írni, azt a fogalmat, hogy "a neten", nem ismerik.)
- Chargeback elindítása a kártyakibocsátó banknál.
- A jónevű partnercégek értesítése, hogy belefutottak egy csalóba, őket is diszkreditálhatja, ha a vevők azt hiszik, hogy a barionos fizetés, a szamlazz.hu-s számla, a GLS-es szállítás megbízható boltot takar.
- A cég ügyvezetőjének és tulajdonosának beazonosítása inclusive lakcím, Facebook-profil.
Mindettől kicsit csillapodott a bosszúságom.
A chargeback kezdeményezését ajánlanám mindenki figyelmébe, mert úgy tapasztaltam, hogy ezt még a rutinosabb nethasználók sem ismerik. A lényeg az, hogy ha bankkártyával fizettél és elálltál (14 napon belül) a megrendeléstől és nem utalták vissza a pénzed. Vagy visszaküldted nekik a csomagot és ettől függetlenül nem kaptad vissza a pénzed, akkor a számlavezető bankodnál kezdeményezheted a charebacket.
Semmi költsége nincs. Abban van csak eltérés, hogy egyes bankoknál ez megtehető a netbankon, másoknál a bankfiókban kell kitölteni egy nyomtatványt. A kártyás fizetéstől számítva 120 napod van erre és 15 napon belül visszakapod a pénzed.
Azért is érdemes ezt megtenni, hogy mások ne járjanak úgy, mint ti, ugyanis, ha sokan kezdeményezik a chargebacket, akkor meg fogják tőlük vonni a netes fizetési lehetőséget.
Csak, hogy pozitív példával is éljek!
45 nappal a megrendelésem után a mai napon hiánytalanul kézhez kaptam az előre kifizetett MASZKOT.HU weboldalról rendelt maszkjaimat. Sajnos a sok sikertelen telefonálás és e-mail írások után kétségbeesésemben a Fogyasztóvédelemhez fordultam. Más felületeken olvastam, hogy vannak akik később kapják meg a maszkokat. Az is lehet, hogy csak túlvállalta a cég magát. Ezt már sohasem tudom meg, de a lényeg, hogy megkaptam a maszkokat. Remélem hozzátok is mielőbb megérkezik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!