Hová forduljak ha egy weboldalról rendelt ruha árát nem fizetik vissza csak igérgetnek?
"Ha Ön vásárol egy terméket, és az hibás, nem úgy néz ki vagy nem úgy működik, ahogy azt megvételre hirdették, a kereskedőnek az uniós jog értelmében meg kell javíttatnia vagy ki kell cserélnie azt, illetve árengedményt kell adnia, esetleg az egész vételárat vissza kell térítenie.
Az interneten megrendelt, illetve a más módon nem üzletben vásárolt (például telefonon vagy postai úton rendelt, illetve házaló ügynöktől vett) termékek és szolgáltatások esetében Önnek 14 napon belül joga van bármilyen okból, indoklás nélkül elállni a vásárlástól.
...
Miután Ön értesítette a kereskedőt a döntéséről, 14 napja van az áru visszaküldésére.
A vételár visszatérítése
A kereskedőnek a vásárlástól való elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell fizetnie Önnek a vételárat, amennyiben kézhez kapta a visszaküldött árut vagy az igazolást arról, hogy Ön visszaküldte azt."
Kedves kérdező, abszolút nem jogos a türelmetlenséged, ugyanis pontosan meghatározott idők vannak erre vonatkozóan.
Dec. 30-án küldtél vissza egy megvásárolt terméket, amiről nem tudjuk, mikor érkezett meg a kereskedőhöz, de szinte biztos, hogy a kereskedő már csak idén kapta meg, mivel jan. 1 munkaszüneti nap volt. Sok helyen csak jan. 6-án indult be az élet.
A kereskedőnek kézhezvételtől számítva van 14 napja a visszafizetésre - szóval várj türelmesen, biztosan meg fogod kapni a pénzedet.
Ha ezen a héten sem kapod meg, akkor a jövő héten fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!