Milyen üzleti döntés áll amögött, hogy egy adott cég biztosít dropshippinget?
Adott egy saját márkás műszaki cikkeket forgalmazó cég. Tudsz az oldalukról terméket rendelni, de ugyanakkor a termékek megtalálhatók a nagy online kereskedések áruházaiban is.
Némelyiknél van affiliate program, azaz viszonteladóként árulhatod az ő termékeiket, de mondjuk dropshipping nincs.
Az a kérdés, hogy általában milyen üzleti döntés áll amögött, hogy egy ilyen cég biztosít, vagy éppen nem biztosít dropshippinget?
Mert ha nincs dropshipping, akkor ugye neked kell megvenned előre a termékeket és ilyenkor elvár(hat)nak egy minimum darabszámot, hogy az adott áron megvásárolhasd a terméket. Ez nekik jobban megéri, mint a dropshipping ahol te csak leadod nekik a rendelést és ők adnak fel postára egyenként példának okáért 100 terméket. Ha nincs dropshipping, nekik kedvezőbb eladni egyetlen embernek 100 darabot az adott termékből.
Szerintem legalábbis.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!