Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Milyen üzleti döntés áll...

Milyen üzleti döntés áll amögött, hogy egy adott cég biztosít dropshippinget?

Figyelt kérdés

Adott egy saját márkás műszaki cikkeket forgalmazó cég. Tudsz az oldalukról terméket rendelni, de ugyanakkor a termékek megtalálhatók a nagy online kereskedések áruházaiban is.


Némelyiknél van affiliate program, azaz viszonteladóként árulhatod az ő termékeiket, de mondjuk dropshipping nincs.


Az a kérdés, hogy általában milyen üzleti döntés áll amögött, hogy egy ilyen cég biztosít, vagy éppen nem biztosít dropshippinget?



2020. jún. 1. 20:30
 1/2 anonim ***** válasza:
Egyszeru, ha dropshippingel foglalkozol akkor te marketingeled a termeket, a te siteodon keresztul vasarolnak stb. A gyartonak tok mindegy hogy milyen cimre szallitja ki a termeket
2020. jún. 1. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Mert ha nincs dropshipping, akkor ugye neked kell megvenned előre a termékeket és ilyenkor elvár(hat)nak egy minimum darabszámot, hogy az adott áron megvásárolhasd a terméket. Ez nekik jobban megéri, mint a dropshipping ahol te csak leadod nekik a rendelést és ők adnak fel postára egyenként példának okáért 100 terméket. Ha nincs dropshipping, nekik kedvezőbb eladni egyetlen embernek 100 darabot az adott termékből.


Szerintem legalábbis.

2020. jún. 1. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!