Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kicserélik a tescoban vásárolt...

Kicserélik a tescoban vásárolt headsetet ha hibás és megvan a blokkja?

Figyelt kérdés
A tescoban vásároltam 2 hete egy headsetet amire nagyon vigyáztam igazából napi 1-2 órát hallgattam rajta zenét mikor utaztam + beszélgettem rajta a mikrofonján keresztül, és 2 hét után egyszerűen megtébolyodott a headset.. szakadozik a zene rajta, van hogy csak a bal oldalt szól, a mikrofonja egyáltalán nem jó, középen a vezérlő gombja egyáltalán nem működik... a blokkja megvan még a doboza is akkor kicserélik? vagy ilyenkor tescon belül kihez kell oda menni? igazából nem érdekelne csak nem volt egy olcsó headset... direkt drágábbat vettem mert hátha "minőségi" de úgy látszik nem...

2020. máj. 30. 11:46
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Igen, elvileg ki kell cserélniük: az ügyfélszolgálati pulthoz kell odamenned a blokkal meg a termékkel.
2020. máj. 30. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Igen
2020. máj. 30. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Szia, termék, termék doboza ha megvan az nagyon jó valamint a blokk és akkor a vevőszolgálaton vissza adják neked a vételárat. Majd tudsz utána ujjat vásárolni.

(Vevőszolgálatos munkatárs)

2020. máj. 31. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!