Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni ha egy webshop...

Mit lehet tenni ha egy webshopban leadtam egy rendelést ki is fizettem de nem kaptam meg a terméket?

Figyelt kérdés

A webshop nem válaszol az emailekre, telefont nem veszik fel.


Kihez lehet fordulni ilyenkor?


2020. máj. 20. 13:26
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Melyik bolt?

Mikor adtad le a rendelést?

Mivel fizettél?

2020. máj. 20. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

[link]


Április 24-én adtam, le a rendelést azóta semmi nem történt. Írtam nekik már több emailt semmi válasz. Hívni is próbáltam őket több mint 5-8 percig várakoztam senki nem veszi fel.

Online bankkártyával fizettem amiről a visszaigazolást meg is kaptam.

2020. máj. 20. 13:41
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
ez esetben szedj össze minden infót, ami van, levelezést, stb és menj be a bankodba és kérd a könyvelt kártyás tranzakció reklamációját (charge back).
2020. máj. 20. 14:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Rendben, köszönöm bemegyek a héten.
2020. máj. 20. 14:07
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

ott a címük az oldalon, ha megoldható, akkor személyesen bemennél az üzletbe a helyedbe a kinyomtatott levelezéssel, bkártyás visszaigazolással.


Amúgy tértivevényes felszólító levelet is írhatsz nekik.

2020. máj. 20. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!