Mit lehet tenni ha egy webshopban leadtam egy rendelést ki is fizettem de nem kaptam meg a terméket?
Figyelt kérdés
A webshop nem válaszol az emailekre, telefont nem veszik fel.
Kihez lehet fordulni ilyenkor?
2020. máj. 20. 13:26
1/5 anonim válasza:
Melyik bolt?
Mikor adtad le a rendelést?
Mivel fizettél?
2/5 A kérdező kommentje:
Április 24-én adtam, le a rendelést azóta semmi nem történt. Írtam nekik már több emailt semmi válasz. Hívni is próbáltam őket több mint 5-8 percig várakoztam senki nem veszi fel.
Online bankkártyával fizettem amiről a visszaigazolást meg is kaptam.
2020. máj. 20. 13:41
3/5 anonim válasza:
ez esetben szedj össze minden infót, ami van, levelezést, stb és menj be a bankodba és kérd a könyvelt kártyás tranzakció reklamációját (charge back).
4/5 A kérdező kommentje:
Rendben, köszönöm bemegyek a héten.
2020. máj. 20. 14:07
5/5 anonim válasza:
ott a címük az oldalon, ha megoldható, akkor személyesen bemennél az üzletbe a helyedbe a kinyomtatott levelezéssel, bkártyás visszaigazolással.
Amúgy tértivevényes felszólító levelet is írhatsz nekik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!