Webshopban rendeltem egy termeket ami keszleten volt es jott is email h sikeres rendeles, ertesitenek ha atveheto, de kiderult, h megsincs nekik?
Mit tehetek ilyenkor? Van barmilyen kotelesseguk a keszleten levonek allitott termekekkel kapcsolatban? Azota atallitottak es mar nem lehet rendelni de nekem meg sikerult es errol van is emailes visszaigazolasom.
Egy 0 pontos ertekelesen kivul tudom mast tenni?
Mirol beszelsz? Ha ott van h nincs keszleten akk megrendelem mashol ahol van. Ha be van allitva h raktaron 3db es megrendel valaki 1et akkor az automata leviszi 2re a mennyiseget. Nem nehez naprakeszen tartani. Szandekos felrevezetesnek neveznem. Oda lehet irni azt is h kulso raktaron ... stb...
De ha odairja h keszleten akkor elvarnam h legyen neki belole. Foleg h nem is az utolsot vettem meg.
De, meg tudja csinálni, hogy naprakész legyen az árukészlete. Mi gyakran vásárolunk webshopból (a család is és a cég is) és vannak olyan webshopok ahol pontosan tudja a raktárkészletet, hiába van fizikai boltja is és hatalmas árukészlete rengeteg féle dologból. Nem írja ki, hogy hány db van egy adott termékből, de a kosárba nem tehetsz többet, mint ami készleten van (rögtön kiírja a hibát) és ha megrendelted, azonnal kiveszi a készletből. Vagy nézd meg pl a Praktiker vagy az OBI oldalát, ott megtalálod, hogy melyik áruházban hány db van az adott termékből. Csak ehhez fel kell vezetni a bejövő árut is.
Pont most télen futottam bele ilyenbe, mint a kérdező: a honlapon az volt, hogy készleten, szállítás 1-2 munkanapon belül. Mivel a szerelő időpontra jött, felhívtam az áruházat telefonon, hogy mikorra szállítanának. Kb. 1 hét múlvára ígérték. Én is rákérdeztem, hogy akkor miért írták a honlapon, hogy készleten van, mire a válasz "mert már megrendeltük és várható, hogy a napokban megérkezik a termék" De az előre utalást simán elfogadták volna érte.
A 0 pontos értékelésen kívül nem érdemes mást tenned, sok helyen az értékeléseket is "szűrik" és csak a kedvezőeket jelenítik meg. Viszont ha meg tudod jelentetni az értékelést, tedd meg, mert legalább más is láthatja és ennek ismeretében dönthet, hogy onnan rendel-e.
#5 Kérdező, nyolc éve üzemeltetek webáruházakat, és ilyesmi bizony előfordul. Az ember persze igyekszik naprakészen tartani a rendszerét, de egyrészt mindig lehet tévedés (például simán az, hogy elszámoltad az apró mütyüröket, és többet állítottál be már az elején, mint amennyi volt), másrészt az előrendelhető termékek esetében már tényleg a nagykerre/szállítóra/gyártóra vagy utalva.
Szerintem is lehetnél egy kicsit rugalmasabb. A webáruházakban is emberek dolgoznak, és legtöbbjüknek nem a te kifosztásod és félrevezetésed a célja, hanem az, hogy minél jobb szolgáltatást nyújtson neked (is).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!