Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webshopban rendeltem egy...

Webshopban rendeltem egy termeket ami keszleten volt es jott is email h sikeres rendeles, ertesitenek ha atveheto, de kiderult, h megsincs nekik?

Figyelt kérdés

Mit tehetek ilyenkor? Van barmilyen kotelesseguk a keszleten levonek allitott termekekkel kapcsolatban? Azota atallitottak es mar nem lehet rendelni de nekem meg sikerult es errol van is emailes visszaigazolasom.

Egy 0 pontos ertekelesen kivul tudom mast tenni?


2020. márc. 20. 22:40
 1/8 anonim ***** válasza:
27%
Mégis mit? Szerinted ott nem emberik kezelik a rendszert? Tudod milyen nehéz az aktuális készletet figyelni? Vagy hogy a legtöbb webshop úgy működik, hogy amit megrendelnek tőle, azt ő is aznap megrendeli a nagykertől, aztan ha ott van, akkor küldi másnap. Ha nincs, akkor hozatnak majd a gyártótól. Nem, te már egyből pontozod is le őket, meg feljelentenél meg isten tudja mit, ahelyett hogy egy kicsit is rugalmasabb lennél...
2020. márc. 20. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Mirol beszelsz? Ha ott van h nincs keszleten akk megrendelem mashol ahol van. Ha be van allitva h raktaron 3db es megrendel valaki 1et akkor az automata leviszi 2re a mennyiseget. Nem nehez naprakeszen tartani. Szandekos felrevezetesnek neveznem. Oda lehet irni azt is h kulso raktaron ... stb...

De ha odairja h keszleten akkor elvarnam h legyen neki belole. Foleg h nem is az utolsot vettem meg.

2020. márc. 20. 23:03
 3/8 anonim ***** válasza:
21%
Mondom, hogy nem tudod milyen nehéz ezeket naprakészen vezetni, mikor 20millió másik dolgot is árulsz, plusz van rendes üzlet is mellette. Nsgyon nem tudod
2020. márc. 20. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 belapus ***** válasza:
78%
El kellene olvasnod az üzlet ÁSZF-jét.elképzelhető, hogy van benne egy olyan rész, amelyben azt jelzik, hogy a sikeres rendelésről szóló e-mail nem jelenti a megrendelés tényleges elfogadását.
2020. márc. 20. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
95%

De, meg tudja csinálni, hogy naprakész legyen az árukészlete. Mi gyakran vásárolunk webshopból (a család is és a cég is) és vannak olyan webshopok ahol pontosan tudja a raktárkészletet, hiába van fizikai boltja is és hatalmas árukészlete rengeteg féle dologból. Nem írja ki, hogy hány db van egy adott termékből, de a kosárba nem tehetsz többet, mint ami készleten van (rögtön kiírja a hibát) és ha megrendelted, azonnal kiveszi a készletből. Vagy nézd meg pl a Praktiker vagy az OBI oldalát, ott megtalálod, hogy melyik áruházban hány db van az adott termékből. Csak ehhez fel kell vezetni a bejövő árut is.

Pont most télen futottam bele ilyenbe, mint a kérdező: a honlapon az volt, hogy készleten, szállítás 1-2 munkanapon belül. Mivel a szerelő időpontra jött, felhívtam az áruházat telefonon, hogy mikorra szállítanának. Kb. 1 hét múlvára ígérték. Én is rákérdeztem, hogy akkor miért írták a honlapon, hogy készleten van, mire a válasz "mert már megrendeltük és várható, hogy a napokban megérkezik a termék" De az előre utalást simán elfogadták volna érte.

A 0 pontos értékelésen kívül nem érdemes mást tenned, sok helyen az értékeléseket is "szűrik" és csak a kedvezőeket jelenítik meg. Viszont ha meg tudod jelentetni az értékelést, tedd meg, mert legalább más is láthatja és ennek ismeretében dönthet, hogy onnan rendel-e.

2020. márc. 21. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
80%

#5 Kérdező, nyolc éve üzemeltetek webáruházakat, és ilyesmi bizony előfordul. Az ember persze igyekszik naprakészen tartani a rendszerét, de egyrészt mindig lehet tévedés (például simán az, hogy elszámoltad az apró mütyüröket, és többet állítottál be már az elején, mint amennyi volt), másrészt az előrendelhető termékek esetében már tényleg a nagykerre/szállítóra/gyártóra vagy utalva.


Szerintem is lehetnél egy kicsit rugalmasabb. A webáruházakban is emberek dolgoznak, és legtöbbjüknek nem a te kifosztásod és félrevezetésed a célja, hanem az, hogy minél jobb szolgáltatást nyújtson neked (is).

2020. márc. 21. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
80%
Utolsó: Köszönöm. Úgy látom csak ketten dolgozunk/tunk webshopnál, a többiek meg fel sem tudják fogni mit beszélnek
2020. márc. 21. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
0%
#7 Sajnos a tipikus rosszindulat, ami talán az irigységből fakad.
2020. márc. 21. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!