Internetes vásárláskor mire megkaptam a termékeket már többe került mint a megrendelésben?
Figyelt kérdés
Rendeltem egy áruháznak a webshopjából, kaptam visszaigazolást a megrendelésről, szerepeltek benne a megfelelő összegek.
Azonban amikor megkaptam a termékeket többet kellett fizetnem a futárnak. Mivel több héttel később érkezett meg így nem emlékeztem a pontos összegre és ott hirtelen nem is tudtam ellenőrizni, meg már nagy szükségem is volt rá így átvettem.
Utolóag megnéztem és azért nem kicsi a különbség a kifizetett összeg (számlát adtak) és a megrendelés összege között.
Lehet ezügyben reklamálni, van értelme? Van bármilyen kötelessége az eladónak arra az árra ami a rendelésben foglalt?
2020. ápr. 6. 14:52
1/2 anonim válasza:
Először is, mikor rendelsz, akkor legyél tisztába, hogy mennyiért rendeltél. Tök mindegy, hogy 2 nap, vagy 2 hét múlva kapod meg a terméket. Első körben át sem kellett volna venned. De olvasd el a feltételeket az adott bolt honlapján és ott megnézheted, hogy mit írnak erről, hogy lehet-e ármódosítás, illetve mikor lehet reklamálni. Ez az adott bolt szabályzatától függ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!