Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Magyar webshopos rendeléskor,...

Magyar webshopos rendeléskor, ha a megrendelt árú vásárláskor még elérhető volt, de rendelés után kiderült, hogy mégsem elérhető, nem is gyártják, akkor kinek kell törölnie a rendelést?

Figyelt kérdés
Tudom h**e kérdésnek tűnik, de ha már rossz információt adnak meg a weboldalon, akkor miért az ügyfelet kérik meg a rendelés törlésére?
2019. máj. 2. 14:17
 1/6 anonim ***** válasza:
igen, nekik kéne, de talán nem dől össze a világ ha te nyomsz helyettük 3 klikket, még akkor is ha igazad van...
2019. máj. 2. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Egy felhasználó hogy töröl rendelést egy webshopban?
2019. máj. 2. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Lemondja ímélben?
2019. máj. 2. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Vannak rendszerek ( piacterek, amiket saját webáruháznak gondolnak a felhasználók ) , ahol ha a felhasználó törli a rendelést, akkor nem kell az üzemeltetőnek jutalékot fizetni az eladás után. Illetve nem rontja a statisztikát, a nem teljesített rendelésekkel, hanem olyan mintha a vevő gondolta volna meg magát.
2019. máj. 3. 05:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
De ha emailben kell lemondani akkor végleg nem értem, hogy miért nem küldenek helyette neki egy levelet, hogy ezmegaz a termék nem elérhető és töröltük a megrendelésből/töröltük a megrendelést. Megértését köszönjök blabla. Esetleg hasonló termékek ajánlása amik rendelhetőek.
2019. máj. 3. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

Pl. .mag esetén, ha eladó vagy 1 órád van a rendelés rögzítésétől elállni Eladóként. Ha nem teszed és nem teljesited a kiszállítást, tök mindegy milyen címszó alatt ( leget valadztani ekadoi elalas esetén,

higy mi az oka, kiszámlázzák az értékesítési jutalékot. Akkor nem számláznak, ha a vevő áll el a szándéktól és ezt jelzi feléjük is. Ez kijátszható azzal, ha a rögzített rendelesen lévő adatokon felveszi a kapcsolatot az eladó a vevővel és így megkéri, hogy ő jelezze az elállási szándékot, hiába hogy az Eladó az aki nem tud teljesíteni.


Ugyanígy volt pl. bookingon hostel foglalás is.A recis elkérte a bookingos visszaigazoló emailt és rányomott a díjmentes lemondásra.

2019. máj. 3. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!