Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Előreláthatólag mekkora...

Előreláthatólag mekkora gazdasági összeomlás várható a koronavírus miatt?

Figyelt kérdés

Gondolom kijárási tilalom is lesz meg minden.

Én pályakezdő vagyok a szakmámban és szinte nincs tartalék pénzem. Mi lesz? Én és a többi alsó középosztálybeli éhezni fog?

2020. febr. 24. 21:14
1 2 3
 11/23 A kérdező kommentje:

Rokonom COPD-s, eltaláltad... Tömegközlekedésben dolgozik...

Én hasonlóan köhögök, mint pár éve ő. Én nem cigizek.

A világgazdaság összeomlása pedig borítékolható, a kérdés az, hogy mennyire.

2020. febr. 24. 21:52
 12/23 anonim ***** válasza:
100%
Ha igazi nagy járvány lesz, akkor nem is kell munkahely, mehetsz fosztogatni a Media Marktot. Mindenképpen plazmatévét zsákmányolj, az a legfontosabb, tudjuk a filmekből. Ha nem lesz igazi nagy járvány, akkor nagyobb esélyed van egy autóbalesetre, mint a koronavírusra.
2020. febr. 24. 21:54
 13/23 anonim ***** válasza:
75%
Jó, hát akkor készülj arra.
2020. febr. 24. 21:54
 14/23 A kérdező kommentje:

# 12

Nézd meg mi van Olaszországban!!!

2020. febr. 24. 21:56
 15/23 anonim ***** válasza:
64%
Lehet, hogy te borítékolsz h.lyeségeket a paranoiáddal, de nem, nem lesz gazdasági világválság. Az ingatlanlufi sem pukkant ki, pedig azt is mindenki annyira borítékolja. Felesleges beleokoskodni olyanba, amihez nem értetek
2020. febr. 24. 21:56
 16/23 anonim ***** válasza:
83%

"Nézd meg mi van Olaszországban!!!"

Ugynaolyan pánikoló félnótások, mint te. Meghalt 4 ember, akik 78, 80, 88, 84 évesek voltak. tyű, de veszélyes kórokozóval van dolgunk

2020. febr. 24. 21:58
 17/23 anonim ***** válasza:
35%
Hagyd már szegényt... Ő már borítékol, mintha valami szakértő lenne.
2020. febr. 24. 22:12
 18/23 A kérdező kommentje:

Nem lesz gazdasági világválság és nincs itt semmi probléma: