Otto webáruház: Miért nem tudatták előre az elhatározott, már jó előre tudott 14-i megszűnést? A kifejezhetetlen becstelenségük sok ezer vevővel törvényes? Mi lesz a sorsa a visszáruknak? Most életemben először feljelentek valakit.
Megértem csalódottságodat, de feljelentés előtt talán hívd fel a jövő héten az OTTO oldalán megadott ügyfélszolgálati telefonszámot, a panaszod rendezésére.
"Az otto.hu oldalon vásárolt termékekért az Otto Central Europe Kft. a jogszabályi előírásoknak megfelelően továbbra is vállalja a szavatosságot és a jótállást változatlan feltételekkel"
Amúgy meg búcsúajándékként 3.000 ft-os kedvezményt adnak a Bonprix-en való vásárlásnál a törzsvevőknek.
Ez mondjuk nem annyira inkorrektségre vall.
Gyártói garancia is van a világon.Ami meg aligha az Otto volt.
Mindennapos eset az ilyen webáruházak esetében. Ha mindenki feljelentést tenne, mert megszünt egy webshop csak erről szólnának a peres ügyek.
Ha kifogásod van egy adott termékkel kaocsolatban a gyártóhoz is nyugidtan elküldheted, attól mert megszűnik egy kereskedelmi vállalkozás vagy bezár pl egy magyar üzletet még él a termék garancia.
A német otto egyébként nem hiszem hogy megszűnt volna...
"Az otto.hu oldalon vásárolt termékekért az Otto Central Europe Kft. a jogszabályi előírásoknak megfelelően továbbra is vállalja a szavatosságot és a jótállást változatlan feltételekkel. A február 14-ig leadott rendelések kiszállításra kerülnek, amennyiben a megrendelt termékek készlete elérhető.
Kérdés vagy szavatossági probléma esetén keresse ügyfélszolgálatunkat:
rendeles@otto.hu (06-1) 453-1-453"
Az Otto Central Europe kft csak a hazai leányvállalata, ami egyébként sem szűnt meg .😊
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!